  • 71. Data: 2019-07-30 23:02:47
    Temat: Re: Durczok - kolejny "równiejszy".
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-07-30 o 19:03, Shrek pisze:

    > Nie bardzo rozumiem twój tok rozumowania. Załóżmy że dulczok wypiedolił
    > dwa worki śmieci do lasu. Przychodzi prokurator i go oskarża o
    > zanieczyszczanie lasu i możliwość spowodowania katastrofy ekologicznej
    > wielkich rozmiarów. Dulczok przyznaje "wyjebałem dwa worki po pijaku do
    > lasu". A ty - ale nie przyznał się do katastrofy to jest podstawa do
    > aresztu. Od kiedy nieprzyznanie się do fikcyjnego zarzutu stanowi
    > podstawę do aresztu? Ogarnijcie się. Dulczok się stoczył, jechał po
    > pijaku u dokładnie za to powinien odpowiadać (z wolnej stopy).

    No i kto ma ocenić, że jest fikcyjny? No sąd. I ocenił.
    A z Twojego toku rozumowania odniosłem wrażenie, że jak oskarżony uzna
    zarzut za fikcyjny to prokurator nie ma prawa wystąpić o areszt. :-)

    Robert

  • 72. Data: 2019-07-31 01:04:39
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-07-30, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:
    > A reszta jest obiektywna? :-)

    Tez zapewne nie, ale jakos jakby mniej widać chęc doerdolenia za wszelką
    cenę i wszelkimi środkami vide dziadki z Wermachtu i podobne sprawy.

    --
    Marcin

  • 73. Data: 2019-07-31 01:14:54
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-07-30, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > W dzisiejszych czasach piloci w samolotach są tylko ozdobnikiem, aby
    > pasażerowie nie byli przerażeni, że steruje komputer. Właściwie to sama
    > obecność pilota powinna być karalna, bo sporo katastrof jest właśnie
    > wynikiem błędu pilota, czyli tego, że pilotowi się coś zachciało zrobić.

    Wszystkie katastrofy są wynikiem zaistnienie ciągu kilku zdarzeń. Jak
    taki ciąg zaistnieje to raczej i komputer sobie z tym nie poradzi,
    natomiast pilot często i owszem. Jak dotąd przynajmniej.

    --
    Marcin

  • 74. Data: 2019-07-31 01:16:32
    Temat: Re: Durczok - kolejny "dziadek w Wermachcie".
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    > Tez zapewne nie, ale jakos jakby mniej widać chęc doerdolenia za wszelką
    > cenę i wszelkimi środkami vide dziadki z Wermachtu i podobne sprawy.

    _Dla mnie_ w sprawie "dziadka w Wermachcie" partacz Tusk+ oberwał
    najbardziej samozaoraniem swojej wiarygodności _nadgorliwymi_
    zaprzeczeniami - "Nadgorliwość gorsza od faszyzmu".

    Polityka to gra w której się wali _przeważnie_ powyżej pasa.
    Kurski pomachał sznurem, Tusk+ się sam powiesił.

    --
    A. Filip

  • 75. Data: 2019-07-31 01:22:45
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-07-30, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Nie. Ale i nie zapobiegli, czyli w tym przypadku byli zbędni.

    Dokładnie jak straż pożarna bez pożaru.

    --
    Marcin

  • 76. Data: 2019-07-31 01:38:48
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-07-30, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Polityka to gra w której się wali _przeważnie_ powyżej pasa.
    > Kurski pomachał sznurem, Tusk+ się sam powiesił.

    Możemy dyskutować czy się zaorał czy nie. tylko to jest drugorzędne.
    Niesmak budzi mieszanie w brudną politykę czyjejś rodziny. Niestety pis
    i obecna prawica się w tym specjalizuje a dla kurska-tv to jest
    podstawowy modus operandi.

    Mnie kiedyś raziło nawet mieszanie rodziny w politykę z intencją
    manipulacji (typu ocieplanie wizerunku), co np. przed laty robiła HGW w
    swojej kampani, ale to co tzw. prawica odp..la to jest po prostu
    rynsztok. Tam nie ma cienia próby obiektywizmu, wyłącznie aby do..ac
    dowolnym kosztem.

    --
    Marcin

  • 77. Data: 2019-07-31 06:58:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A z Twojego toku rozumowania odniosłem wrażenie, że jak oskarżony uzna
    > zarzut za fikcyjny to prokurator nie ma prawa wystąpić o areszt. :-)

    Z mojego rozumowania wynika, że skoro my o tym dyskutujemy, to wyrażamy
    własne oceny. Jak widzisz zarówno sąd jak i wiekszość grupy uważa, że
    zarzut jest z dupy wzięty. Trudno na podstawie takiego zarzutu
    uzasadniać zasadność aresztowania. Prawda?

    --
    Shrek

  • 78. Data: 2019-07-31 09:23:50
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A dlaczego?
    Myślisz, że dzieci UB-ków czy sekretarzy KC PZPR nie mają skażonej psychiki?

    -----

  • 79. Data: 2019-07-31 09:35:08
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:

    > A dlaczego?
    > Myślisz, że dzieci UB-ków czy sekretarzy KC PZPR nie mają skażonej psychiki?

    A pod jakie paragrafy PRAWA podpadają te sprawy?
    O jakie _przestępstwo_ został oskarżony Kurski za
    zapytanie się o plotki które słyszał (lub miał słyszeć)?

    *TU* jest grupa pl.soc.prawo, od dyskusji politycznych jest
    pl.soc.polityka - "Nie wszystko się godzi co wolno".

    --
    A. Filip

  • 80. Data: 2019-07-31 10:00:47
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-07-31 o 06:58, Shrek pisze:

> [...]
    > zarzut jest z dupy wzięty. Trudno na podstawie takiego zarzutu
    > uzasadniać zasadność aresztowania. Prawda?

    Nie będę prosił Ciebie, abyś prześledził moje wypowiedzi w wątku.
    Zwróciłem tylko uwagę na Twoją wypowiedź, gdzie piszesz, że nie powinna
    prok. wystąpić o areszt, bo się przyznał. A to jest tylko pół prawdy.

    Aby zwiększyć prawdopodobieństwo zgody na areszt dołożyli katastrofę.
    I nigdzie nie pisałem, że sąd powinien klepnąć areszt.
    Próbowali ale się nie udało. I chyba próbują nadal.

    Robert