  • 81. Data: 2019-07-31 11:25:34
    Temat: Re: Durczok - kolejny "dziadek w Wermachcie".
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-07-31, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:
    > A dlaczego?
    > Myślisz, że dzieci UB-ków czy sekretarzy KC PZPR nie mają skażonej psychiki?
    >

    > -----

    Myślę, że jeśli mam jakieś wąty do ąć to mam wąty do ąć a nie jego
    rodziny. Takoż osoby oceniam podług nich samych a nie ich powiązań
    rodzinnych.

    --
    Marcin

  • 82. Data: 2019-07-31 11:57:55
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No to głosuj na dzieci Kiszczaka i podobnych "ludzi honoru".
    BTW miał dzieci?

    -----

  • 83. Data: 2019-07-31 11:59:54
    Temat: Re: Durczok - kolejny "równiejszy".
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Z mojego rozumowania wynika, że skoro my o tym dyskutujemy, to
    > wyrażamy własne oceny. Jak widzisz zarówno sąd jak i wiekszość grupy
    > uważa, że zarzut jest z dupy wzięty. Trudno na podstawie takiego
    > zarzutu uzasadniać zasadność aresztowania. Prawda?

    Hmm
    Sad sadzi ze zarzut jest z dupy wziety czy na razie sad stwierdził ze
    przy tych okolicznosciach i tych zarzutach tymczasowy areszt nie jest
    potrzebny?

    Czyli czy bardziej chodzi o prawdopodobienstwo skazania czy o cel
    tymczasowego aresztowania ktorego tu nie ma?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

  • 84. Data: 2019-07-31 12:38:33
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-07-31, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:
    > No to głosuj na dzieci Kiszczaka i podobnych "ludzi honoru".
    > BTW miał dzieci?
    >

    > -----

    Nie wiem czy ma/miał, ale jak mnie przekonają, że są warci tego co
    mandat wymaga to dlaczego nie? To serio nie jest jakieś kosmiczne
    wyzwanie. Jak ktoś ma takie czy inne problemy to zwykle szybko wychodzi.

    --
    Marcin

  • 85. Data: 2019-07-31 12:52:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie będę prosił Ciebie, abyś prześledził moje wypowiedzi w wątku.
    > Zwróciłem tylko uwagę na Twoją wypowiedź, gdzie piszesz, że nie powinna
    > prok. wystąpić o areszt, bo się przyznał. A to jest tylko pół prawdy.

    To jest cała prawda - przyznał się co do faktów. Ocena tego należy do
    prokuratora, sądu oram mnie i ciebie (jeszcze wolno). Wychodzi na to, że
    prokurator ocenił źle.

    > Aby zwiększyć prawdopodobieństwo zgody na areszt dołożyli katastrofę.

    Prokurator nie jest od "zwiekszania szans" poprzez zarzuty z dupy.

    > I nigdzie nie pisałem, że sąd powinien klepnąć areszt.
    > Próbowali ale się nie udało. I chyba próbują nadal.

    Bo źle czynią swoją powinność. Prokurator nie jest od urządzania
    igrzysk. Tak naprawdę to jest od tego, żeby igrzysk uniknąć.

    --
    Shrek

  • 86. Data: 2019-07-31 12:53:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

> [...]
    >Czyli czy bardziej chodzi o prawdopodobienstwo skazania czy o cel
    >tymczasowego aresztowania ktorego tu nie ma?

    Jedno i drugie.
    Gdzies tam w celu masz "zagrozenie wysoka kara i prawdopodobienstwo
    ucieczki".

    J.

  • 87. Data: 2019-07-31 12:58:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    >_Dla mnie_ w sprawie "dziadka w Wermachcie" partacz Tusk+ oberwał
    >najbardziej samozaoraniem swojej wiarygodności _nadgorliwymi_
    >zaprzeczeniami - "Nadgorliwość gorsza od faszyzmu".

    Czy takim samozaoraniem ... wielu rozumialo, ze to nie jest cos, czym
    nalezy sie chwalic, i mam na mysli PRL a nie obecna RP.

    Dziwic moze tylko ze akurat Tusk nie wiedzial - w koncu historyk z
    wyksztalcenia.
    Widac byl bardziej zajety malowaniem kominow :-)

    I o ile pamietam to bylo przed wyborami, wybory wygral, wiec to nie
    bylo zaoranie.

    J.

  • 88. Data: 2019-07-31 13:11:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.07.2019 o 12:53, J.F. pisze:

    > Jedno i drugie.
    > Gdzies tam w celu masz "zagrozenie wysoka kara i prawdopodobienstwo
    > ucieczki".

    W tym wszytkim chodziło o to, żeby dulczok choć trochę posiedział, bo
    prokurator doskonale wiedzie, że dostanie zawiasy. To jest zwykłe
    naciąganie prawa.

    --
    Shrek

  • 89. Data: 2019-07-31 13:29:54
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > W tym wszytkim chodziło o to, żeby dulczok choć trochę posiedział, bo
    > prokurator doskonale wiedzie, że dostanie zawiasy. To jest zwykłe
    > naciąganie prawa.

    Ty już Wysokiemu Sądowi wydrukowałeś wyrok? Taka jest twoja wizja
    niezawisłych sądów? :-)

    Przyzwoitość i dobre sądowe obyczaje sugerują mówienie o małych szansach
    na wyrok więzienia bez zawieszenia *twoim zdaniem* lub "patrząc na
    *dotychczasową* praktykę orzecznictwa". Pisanie inaczej wygląda jak
    zamach na niezawisłość sędziowską.

    --
    A. Filip

  • 90. Data: 2019-07-31 13:30:50
    Od: Animka <a...@w...pl>

    > Powtórzę co pisałem wcześniej.
    > No właśnie się nie przyznał do drugiego zarzutu o sprowadzenie
    > bezpośredniego niebezpieczeństwa katastrofy w ruchu lądowym.

    Nic nie napisali czy jego pies był przypięty pasami bezpieczeństwa.

    --
    animka