  • 1. Data: 2019-07-29 19:57:41
    Temat: Poczta Polska
    Od: Animka <a...@w...pl>

    Czy pracownica poczty za okienkiem - jak wypłaca parę zł (przekaz
    pocztowy) jest zobowiązana do wzięcia dowodu osobistego i spisania
    numeru tego dowodu?
    Z tego co wiem to jakiś czas temu było to zabronione.

    --
    animka

  • 2. Data: 2019-07-29 22:08:11
    Temat: Re: Poczta Polska
    Od: Krzysztof 'kw1618' Warszawa <k...@g...3mam.net>

    W dniu 29.07.2019 o 19:57, Animka pisze:
> [...]
    > numeru tego dowodu?
    > Z tego co wiem to jakiś czas temu było to zabronione.

    w regulaminie usług pocztowych powinna byc odpowiedz na to pyt

  • 3. Data: 2019-07-30 00:40:11
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-07-29 o 22:08, Krzysztof 'kw1618' Warszawa pisze:

    > w regulaminie usług pocztowych powinna byc odpowiedz na to pyt

    Raczej do Ministerstwa Cyfryzacji zadzwonię i zapytam.
    --
    animka

  • 4. Data: 2019-07-30 07:28:04
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przecież masz do wyboru: nie odbierać tych paru zł.
    Zresztą te parę zł są nie dość, że sfałszowane, to zatrute.
    Nie widziałaś, jak na zapleczu smarowali parę zł czymś podejrzanym?
    To zmowa z hydraulikiem, elektrykiem i Twoją administracją, żeby Cię wykurzyć.
    Odkurzasz regularnie?

    -----