  • 1. Data: 2019-07-29 14:00:07
    Temat: areszt dla Kamila D.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ... odrzucony

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/prowadzi
    ł-pod-wpływem-alkoholu-teraz-przeprasza-durczok-to-b
    yło-karygodne/ar-AAF173c

    Ale czy to normalne, ze prokuratura wystepuje o areszt ?
    Uzasadnia grozba mataczenia, czy ucieczki ?

    Czy po prostu suweren sobie zyczy, zeby pijacy trafiali za kratki,
    szczegolnie tacy pijacy ...

    J.

  • 2. Data: 2019-07-29 14:13:02
    Temat: Re: areszt dla Kamila D. - niet
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    > Uzasadnia grozba mataczenia, czy ucieczki ?
    >
    > Czy po prostu suweren sobie zyczy, zeby pijacy trafiali za kratki,

    Co to byłaby za prokuratura gdyby sąd musiał za nią "zaostrzać"?
    Prokurator jest od sprawdzanie "ile sąd łyknie" czyli z założenia musi
    dać sądowi szansę przyklepania więcej niż to co najbardziej obstawia.

    Moja prywatna opinia jest taka że *trzeba się zacząć _bardzo_ przyglądać
    jak więcej niż 1/3 (33%) wniosków prokuratury o areszt jest odrzucana
    [za ostro] albo mniej niż 1/10 (10%) [za miękko].

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2019-07-29 14:14:11
    Temat: Re: areszt dla Kamila D.
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-07-29 o 14:00, J.F. pisze:

> [...]
    > Uzasadnia grozba mataczenia, czy ucieczki ?
    >
    > Czy po prostu suweren sobie zyczy, zeby pijacy trafiali za kratki,

    Wykorzystali wszystko co mogli, aby trochę posiedział. Wiadomo, że wyrok
    będzie w zawieszeniu.

    Robert

  • 4. Data: 2019-07-29 15:02:35
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Wykorzystali wszystko co mogli, aby trochę posiedział. Wiadomo, że wyrok
    > będzie w zawieszeniu.

    zawieszą przez powieszenie ?:)

    --
    I love love

  • 5. Data: 2019-07-29 15:09:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    ł-pod-wpływem-alkoholu-teraz-przeprasza-durczok-to-b
    yło-karygodne/ar-AAF173c

    >Wykorzystali wszystko co mogli, aby trochę posiedział. Wiadomo, że
    >wyrok będzie w zawieszeniu.

    A o ile wnioskowali ? 3 miesiace ?
    Po wyborach by wyszedl ? :-)

    A swoja droga - gdyby sad zatwierdzil te 3 miesiace, a potem wydal
    wyrok w zawieszeniu ... odszkodowanie sie nalezy, czy nie ?

    J.

  • 6. Data: 2019-07-30 16:30:45
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    u2 <u...@o...pl> wrote:

    > zawieszą przez powieszenie ?:)

    u2, czemu ty jesteś tak beznadziejnie głupi? Taki się urodziłeś czy coś
    poszło nie tak później?

  • 7. Data: 2019-07-30 19:01:44
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 30.07.2019 o 16:30, Queer pisze:
    > u2, czemu ty jesteś tak beznadziejnie głupi? Taki się urodziłeś czy coś
    > poszło nie tak później?

    sądzisz innych po sobie:)))))))

    --
    I love love

  • 8. Data: 2019-07-31 15:35:41
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    u2 <u...@o...pl> wrote:

    > sądzisz innych po sobie:)))))))

    Przewidywana odpowiedź. I zgodnie z przewidywaniem zero refleksji.

  • 9. Data: 2019-07-31 16:44:05
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 31.07.2019 o 15:35, Queer pisze:
    > Przewidywana odpowiedź. I zgodnie z przewidywaniem zero refleksji.

    ano, queer uważa, że inni powinni mu prawić bezrefleksyjne komplementa:)

    --
    I love love

  • 10. Data: 2019-08-04 12:47:04
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    u2 <u...@o...pl> wrote:

    > ano, queer uważa, że inni powinni mu prawić bezrefleksyjne komplementa:)

    Tak jak mówiłem, jesteś kompletnym, skończonym kretynem. To się rzadko
    zdarza. Powinno się ciebie wręcz hodować.