  • 1. Data: 2019-07-29 05:49:48
    Temat: policja pomaga 3
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://www.tvp.info/43698044/z-czterema-promilami-t
    rafil-na-izbe-wytrzezwien-rano-okazalo-sie-ze-nie-zy
    je

    "37-latek na ustach miał wymiociny oraz zaschniętą krew, kiedy w
    piątek po południowych w Lublinie dotarł do niego patrol policji.
    Funkcjonariusze dostali zgłoszenie o trzech osobach spożywających
    alkohol i rzucających butelkami. Pozostałych dwóch mężczyzn ukarali
    mandatami, a 37-latka przewieźli na izbę wytrzeźwień. Tam następnego
    dnia okazało się, że nie żyje.

    Dwójka towarzyszy libacji - w wieku 19 i 46 lat - otrzymało mandaty
    karne. Trzeci z nich bełkotał i miał problem z utrzymaniem równowagi.
    W związku z tym trafił na izbę wytrzeźwień, gdzie został zbadany przez
    lekarza."

    Hm, ale czemu pozostalym dwom nie pomogli ?

    J.

  • 2. Data: 2019-07-29 06:15:00
    Temat: Re: policja pomaga 3
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    > lekarza."
    >
    > Hm, ale czemu pozostalym dwom nie pomogli ?

    Czy ty sugerujesz pobicie?

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2019-07-29 10:56:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
    rafil-na-izbe-wytrzezwien-rano-okazalo-sie-ze-nie-zy
    je

    >Czy ty sugerujesz pobicie?

    Nie, pijaczek jakich pewnie wielu.
    Ciekaw jestem tylko czym sobie zasluzyl, a pozostali nie.
    Mandatu nie chcial przyjac, czy bełkotał ?

    Ale efekt pozostaje - policjanci tak sie nim opiekunczo zajeli, ze
    zmarl :-(
    To ja serdecznie dziekuje za taka opieke - nawet jesli Izba nie jest
    we wladaniu policji.

    Choc z drugiej strony ... zainterweniowaliby, zostawili, a on w nocy
    sam zszedl ... i kto bylby winien ? :-)

    J.

  • 4. Data: 2019-07-29 11:29:23
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 29.07.2019 o 10:56, J.F. pisze:

    > Nie, pijaczek jakich pewnie wielu.
    > Ciekaw jestem tylko czym sobie zasluzyl, a pozostali nie.

    pozostali dostali mandat, ten trzeci widać był w stanie mocnej
    nieważkości, zajęli się nim ratownicy z Izby Wytrzeźwień, pytanie czy
    policja powinna lewitującego delikwenta w ogóle tykać, czy nie powinno
    leżakami się zajmować Pogotowie Ratunkowe, oni od tego są, policja nie
    powinna wyręczać medyków, no chyba że mają uprawnienia ratowników:)

    --
    I love love

  • 5. Data: 2019-07-29 12:03:56
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .07.2019 o 05:49 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > lekarza."
    >
    > Hm, ale czemu pozostalym dwom nie pomogli ?

    Bo tylko zmarły był dziennikarzem oko.press?

    --
    Trefniś

  • 6. Data: 2019-07-29 12:29:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >powinno leżakami się zajmować Pogotowie Ratunkowe, oni od tego są,
    >policja nie powinna wyręczać medyków, no chyba że mają uprawnienia

    Nie czytales ? Rannego nie wolno policyjnym radiowozem.

    Znaczy sie nie byl ranny tylko zwyczajnie pijany, skoro nic nie pisza
    o karetce :-)

    J.

  • 7. Data: 2019-07-29 12:37:56
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 29.07.2019 o 12:29, J.F. pisze:
    > Nie czytales ? Rannego nie wolno policyjnym radiowozem.
    >
    > Znaczy sie nie byl ranny tylko zwyczajnie pijany, skoro nic nie pisza o
    > karetce

    wymiociny, krew to się nadaje dla ratownika, nie ma sprawy jeśli
    policjant jest przeszkolonym ratownikiem, ale nadal policyjny wóz to nie
    karetka pogotowia, trzeba w takich przypadkach wezwać karetkę

    --
    I love love

  • 8. Data: 2019-07-29 13:13:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >wymiociny, krew to się nadaje dla ratownika, nie ma sprawy jeśli
    >policjant jest przeszkolonym ratownikiem, ale nadal policyjny wóz to
    >nie karetka pogotowia, trzeba w takich przypadkach wezwać karetkę

    Nic nie pisza, ze wezwano, wiec domyslam sie, ze nie trzeba.
    Poza tym pacjent byl przytomny, i zasadniczo bylo widac, ze z pomocy
    to potrzebuje zimnego prysznica :-)

    Tak czy inaczej - dostarczyli na izbe zdrowego, na co pewnie jest
    stosowny papier :-)

    J.

  • 9. Data: 2019-07-29 15:03:54
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 29.07.2019 o 13:13, J.F. pisze:
    > Tak czy inaczej - dostarczyli na izbe zdrowego, na co pewnie jest
    > stosowny papier

    raczysz żartować ? wymiociny, krew, bełkotliwa mowa, toż to powinno
    obsługiwać Pogotowie Ratunkowe, nie rozumiem dlaczego mają się tym
    zajmować kulsony:)

    --
    I love love

  • 10. Data: 2019-07-29 16:31:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29.07.2019 o 05:49, J.F. pisze:

    > Hm, ale czemu pozostalym dwom nie pomogli ?

    Bo nie potrzebowali pomocy.