  • 101. Data: 2019-07-31 22:27:02
    Temat: Re: Durczok - kolejny "równiejszy".
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.07.2019 o 19:14, J.F. pisze:

    >> Obstawiam, że bez telefonu;)
    >
    > Maja listy w kazdej prokuraturze ? :-)

    Mają dupowłazów:P

    --
    Shrek

  • 102. Data: 2019-08-01 08:45:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 31 Jul 2019 22:27:02 +0200, Shrek napisał(a):

    > Mają dupowłazów:P

    Ale Durczok to juz tak jakis czas temu spadl ze swiecznika ...
    ciagle gdzies tam najezdzal na PiS i byl z tego powszechnie znany?
    Czy pamiec maja dobra ?

    https://wiadomosci.wp.pl/tego-durczok-nie-wiedzial-p
    rokurator-to-zona-bylego-posla-pis-6407826616309377a

    "szefową Prokuratury Okręgowej w Piotrkowie Trybunalskim jest
    Magdalena Witko, żona byłego posła PiS, a obecnie prezydenta Tomaszowa
    Mazowieckiego Marcina Witko."

    J.

  • 103. Data: 2019-08-01 11:19:50
    Temat: Re: Durczok - kolejny "dziadek w Wermachcie".
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-07-31 o 15:09, ąćęłńóśźż pisze:
    > A co chcesz od ś.p. żony ś.p. Lecha Kaczyńskiego?
    > Wolałbyś żonę Macrona?

    Pewnie podoba mu się Komorowska.

    --
    Liwiusz

  • 104. Data: 2019-08-01 11:21:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-07-30 o 19:32, J.F. pisze:

    > Dlaczego ? Ależ może :-(

    Dlaczegóż zatem nie wnioskujesz, że za przejazd na niezielonej strzałce
    powinna być kara jak za katastrofę lądową?

    --
    Liwiusz

  • 105. Data: 2019-08-01 11:24:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Wszystkie katastrofy są wynikiem zaistnienie ciągu kilku zdarzeń. Jak
    > taki ciąg zaistnieje to raczej i komputer sobie z tym nie poradzi,
    > natomiast pilot często i owszem. Jak dotąd przynajmniej.

    Wiele katastrof wynika z tego, że pilot coś zrobił, czegoś nie zrobił,
    przeszarżował, zignorował ostrzeżenia, pozwolił pilotować dziecku itp. itd.

    --
    Liwiusz

  • 106. Data: 2019-08-01 11:27:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Nie będę prosił Ciebie, abyś prześledził moje wypowiedzi w wątku.

    Ale ja prześledzę twoje:

    1.A z Twojego toku rozumowania odniosłem wrażenie, że jak oskarżony uzna
    zarzut za fikcyjny to prokurator nie ma prawa wystąpić o areszt.

    2.Zwróciłem tylko uwagę na Twoją wypowiedź, gdzie piszesz, że nie
    powinna prok. wystąpić o areszt, bo się przyznał. A to jest tylko pół
    prawdy.

    Punkt 1. to już twoja nadinterpretacja, Shrek nigdzie nie pisał, że
    odmowa uznania zarzutu ma uniemożliwiać areszt.

    --
    Liwiusz

  • 107. Data: 2019-08-01 11:31:34
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-08-01 o 11:19, Liwiusz pisze:

    > Pewnie podoba mu się Komorowska.

    Mamy w czym wybierać.

    Basia
    Danusia
    Jolka
    Marysia
    Ania
    Agatka

    --
    Robercik :-)

  • 108. Data: 2019-08-01 11:32:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 1 Aug 2019 11:21:28 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Dlaczegóż zatem nie wnioskujesz, że za przejazd na niezielonej strzałce
    > powinna być kara jak za katastrofę lądową?

    A czy ja mowie, ze nie :-)
    Zaczalem jak pamietasz od przekroczenia predkosci 70/50.

    Przy czym ... niedaleko tej zielonej strzalki moze stac 5 pieszych ...
    to juz sprowadzenie bezposredniego zagrozenia czy nie ? :-)

    J.

  • 109. Data: 2019-08-01 11:37:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-08-01 o 11:32, J.F. pisze:

    > A czy ja mowie, ze nie :-)

    Jeśli mówisz, że tak, to tym bardziej nie ma sensu dyskusji z tobą, jako
    z osobą mającą tylko teoretyczny kontakt z rzeczywistością.

    > Przy czym ... niedaleko tej zielonej strzalki moze stac 5 pieszych ...
    > to juz sprowadzenie bezposredniego zagrozenia czy nie ? :-)

    Ale dlaczego muszą stać? Przecież mogą dopiero nadbiec.

    --
    Liwiusz

  • 110. Data: 2019-08-01 17:53:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.08.2019 o 11:27, Liwiusz pisze:

    > 1.A z Twojego toku rozumowania odniosłem wrażenie, że jak oskarżony uzna
    > zarzut za fikcyjny to prokurator nie ma prawa wystąpić o areszt.

    Tu chyba dla omiany ty nadinterpretujesz;)

    --
    Shrek