  • 91. Data: 2019-07-31 13:35:46
    Temat: Re: Durczok - kolejny "równiejszy".
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-07-30 o 19:25, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Nie da sie udowodnic, ale co - zamknac wszystkich ?
    >
    > Ale jak trzezwy przekracza predkosc, przejezdza na czerwonym, czy nie
    > trzyma odstepu ? :-P
    >
    > A tu ... 2.5% to sporo, i jak widac zakonczylo sie drobna kolizja ...
    > dobrze ze slupek uratowal dzieci wracajace z kolonii :-)

    2 doby bidak trzeźwiał w tej izbie zatrzymań.

    --
    animka

  • 92. Data: 2019-07-31 14:50:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 31.07.2019 o 12:53, J.F. pisze:

    >W tym wszytkim chodziło o to, żeby dulczok choć trochę posiedział, bo
    >prokurator doskonale wiedzie, że dostanie zawiasy. To jest zwykłe
    >naciąganie prawa.

    Dlatego chcialbym wiedziec czy prokuratura wszystkim pijakom to
    zarzuca,
    czy ten prokurator wszystkim,
    czy faktycznie chodzilo o Durczoka.

    Ale co - jakis tam prokuratorek rejonowy zobaczyl "Durczok" i od razu
    do Ziobry telefon, czy najpierw do szefa prokuratury rejonowej ?

    Czy moze policjanci zaraportowali "mamy go" ?

    J.

  • 93. Data: 2019-07-31 14:54:11
    Temat: Re: Durczok - kolejny "dziadek w Wermachcie".
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2019-07-30, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    >Możemy dyskutować czy się zaorał czy nie. tylko to jest drugorzędne.
    >Niesmak budzi mieszanie w brudną politykę czyjejś rodziny. Niestety
    >pis
    >i obecna prawica się w tym specjalizuje a dla kurska-tv to jest
    >podstawowy modus operandi.

    >Mnie kiedyś raziło nawet mieszanie rodziny w politykę z intencją
    >manipulacji (typu ocieplanie wizerunku), co np. przed laty robiła HGW
    >swojej kampani,

    ale ociepla wizerunek rodziną to sie na calym swiecie robi.
    No chyba, ze ma sie żonę jak Lech Kaczynski :-(

    J.

  • 94. Data: 2019-07-31 14:59:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 2019-07-30 o 14:56, J.F. pisze:

    >Zaraz po tym, jak ty udowodnisz, że takiej katastrofy nie może
    >spowodować kierujący, który nie zatrzymał się przed zieloną strzałką.

    >Taki jest z tobą problem - palniesz jakąś głupotę, potem sam się
    >zreflektujesz (albo i nie :)

    >Znów zapomniałeś o słówku bezpośrednie.

    P.S.
    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/kamil-du
    rczok-nie-był-w-aucie-sam-prokuratura-bada-wątek-kob
    iety-z-którą-jechał-dziennikarz/ar-AAF4PdV

    "Dziennikarz najechał na pachołki drogowe rozdzielające jezdnię od
    miejsca, w którym prowadzone są prace drogowe.
    W samochodzie wystrzeliły poduszki powietrzne, a jeden z pachołków
    uderzył w nadjeżdżający z naprzeciwka pojazd.
    Nikomu nic się nie stało."

    Jesli to prawda ... sprawdzic kto byl obecny na robotach, i w jakie
    auto uderzyl pachołek,
    bo moze sie robi bardziej bezposrednia - np za pacholkami 10 ludzi
    pracowalo :-)

    J.

  • 95. Data: 2019-07-31 15:07:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.07.2019 o 13:29, A. Filip pisze:

    > Ty już Wysokiemu Sądowi wydrukowałeś wyrok? Taka jest twoja wizja
    > niezawisłych sądów? :-)

    Nie było potrzeby:P
    --
    Shrek

  • 96. Data: 2019-07-31 15:07:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.07.2019 o 14:50, J.F. pisze:

    > Ale co - jakis tam prokuratorek rejonowy zobaczyl "Durczok" i od razu do
    > Ziobry telefon, czy najpierw do szefa prokuratury rejonowej ?

    Obstawiam, że bez telefonu;)

    --
    Shrek

  • 97. Data: 2019-07-31 15:09:55
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A co chcesz od ś.p. żony ś.p. Lecha Kaczyńskiego?
    Wolałbyś żonę Macrona?

    -----

  • 98. Data: 2019-07-31 15:11:12
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Bo to były płatne pachołki opozycyjnej reakcji ;-)

    -----

  • 99. Data: 2019-07-31 19:13:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >A co chcesz od ś.p. żony ś.p. Lecha Kaczyńskiego?
    >Wolałbyś żonę Macrona?

    Tak zeby uczuc religijnych nie obrazic ... przed wyborami lepiej jej
    bylo nie pokazywac :-)

    Na prezydenturze jakby wyładniała - widac maja dobrych specjalistow od
    wizerunku, ale wczesniej cos widac maz zalowal :-)

    J.

    -----

  • 100. Data: 2019-07-31 19:14:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>