  • 111. Data: 2019-08-01 17:58:50
    Temat: Re: Durczok - kolejny "równiejszy".
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.08.2019 o 08:45, J.F. pisze:

    > Ale Durczok to juz tak jakis czas temu spadl ze swiecznika ...
    > ciagle gdzies tam najezdzal na PiS i byl z tego powszechnie znany?
    > Czy pamiec maja dobra ?

    Dobrze wiesz, że to zawzięte i pamiętliwe.

    > https://wiadomosci.wp.pl/tego-durczok-nie-wiedzial-p
    rokurator-to-zona-bylego-posla-pis-6407826616309377a

    > "szefową Prokuratury Okręgowej w Piotrkowie Trybunalskim jest
    > Magdalena Witko, żona byłego posła PiS, a obecnie prezydenta Tomaszowa
    > Mazowieckiego Marcina Witko."

    A co w tym dziwnego? Założę się, że jak rzucę kamieniem w dowolnego
    prezesa sądu czy szefa dowolnej prokuratury, to się okaże, że jest tak
    czy inaczej powiązany z pisiorami. Przecież ta "reforma" miała konkretny
    cel, który został osiągnięty (i nie była to poprawa działania sądów, bo
    zdaje się... wydłużyło się).

    --
    Shrek

  • 112. Data: 2019-08-01 18:05:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.08.2019 o 11:24, Liwiusz pisze:

    > Wiele katastrof wynika z tego, że pilot coś zrobił, czegoś nie zrobił,
    > przeszarżował, zignorował ostrzeżenia, pozwolił pilotować dziecku itp. itd.

    Róznież 100% przypadków, gdzie załoga straciła możliwość działania (na
    przykład przez utratę przytomnosci) zakończyła się katastrofą. Natomiast
    choćby w przypadku pierwszego maxa dzień wcześniej załoga ogarnęła i
    uratowała samolot. Genaralnie nie ma szans w ciągu najbliższej dekady na
    samolatanie bez pilota (choćby po to żeby siedział i patrzył).

    --
    Shrek

  • 113. Data: 2019-08-01 18:17:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 1 Aug 2019 17:58:50 +0200, Shrek napisał(a):

> [...]
    >
    > A co w tym dziwnego? Założę się, że jak rzucę kamieniem w dowolnego
    > prezesa sądu czy szefa dowolnej prokuratury, to się okaże, że jest tak

    Ogolnie tak, ale nie w takim stopniu.
    Tylko czy taki "powiazany" pilne sledzi media, czy jednak potrzebuje
    listy :-)

    Bo ta pani nie musialaby nigdzie telefonowac :-)
    Tylko watpie, aby decydowala chocby ktorego prokuratora wyslac do byle
    pijaczka.

    J.

  • 114. Data: 2019-08-01 18:40:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.08.2019 o 18:17, J.F. pisze:

    > Ogolnie tak, ale nie w takim stopniu.

    W takim. Jeśli jakiś nielojalny pozostał to przypadek, albo mu się po
    półrocznym okresie kiedy zero mógł wymieniać prezesów odmieniło.

    > Tylko czy taki "powiazany" pilne sledzi media, czy jednak potrzebuje
    > listy :-)

    No sorry. Ja rozumiem, że mierny ale wierny, ale chyba aż taki sierota,
    żeby nie wiedział, że dulczok był dziennikarzem nieprzychylnym psiorom
    to chyba żaden szef prokuratury nie jest. A nawet jak jest, to ktoś mu
    wspomni.

    > Bo ta pani nie musialaby nigdzie telefonowac :-)
    > Tylko watpie, aby decydowala chocby ktorego prokuratora wyslac do byle
    > pijaczka.

    Ale wniosek o areszt to chyba zwyczajowe 48 (plus ostatnio bodajże 24).
    Miała czas się zorientować.

    --
    Shrek

  • 115. Data: 2019-08-01 18:54:19
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-08-01 o 17:53, Shrek pisze:

    > Tu chyba dla omiany ty nadinterpretujesz;)

    Ale młyn :-)
    Liwiusz źle zacytował. Nawet nie źle ale wcale.
    To od 1. to jest moja wypowiedź.

    Streszczenie:
    Shrek - areszt bezzasadny bo się przyznał.
    Ja - argument przyznania się fałszywy, bo fakt jet taki, że się nie
    przyznał.

    I tylko tyle. :-)

    Robert

  • 116. Data: 2019-08-01 19:02:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > Shrek - areszt bezzasadny bo się przyznał.
    > Ja - argument przyznania się fałszywy, bo fakt jet taki, że się nie

    Jechał pijany i do tego się przyznał. Takie są fakty. A to że prok
    wymyśla zarzuty z dupy nie jest żadnym przyczynkiem do aresztu.

    --
    Shrek

  • 117. Data: 2019-08-01 21:02:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 1 Aug 2019 18:40:36 +0200, Shrek napisał(a):

    > W takim. Jeśli jakiś nielojalny pozostał to przypadek, albo mu się po
    > półrocznym okresie kiedy zero mógł wymieniać prezesów odmieniło.

    No i nie w takim, zeby miec w rodzinie posla Pis :-)

    > No sorry. Ja rozumiem, że mierny ale wierny, ale chyba aż taki sierota,
    > żeby nie wiedział, że dulczok był dziennikarzem nieprzychylnym psiorom
    > to chyba żaden szef prokuratury nie jest.

    No nie wiem ... skoro wierny, to chyba kurwizje oglada ... kiedy tam o
    Durczoku cos bylo wczesniej?
    Czy sie myle i caly czas najezdzali ?

    > A nawet jak jest, to ktoś mu wspomni.

    I o to wlasnie chodzi - kto i kiedy.
    Policja chyba standardowo - pacjenta do celi, telefon do prokuratora
    dyzurnego, powiedza ze maja pacjenta, ale szybko nie wytrzezwieje.
    I tu moze sie pochwala, ze to ten z telewizji.

    I co teraz prokurator:
    -dzwoni sie skonsultowac ?
    -dzwoni sie pochwalic ?
    -nic nie robi, rezerwuje sobie termin na pozniej.

    > Ale wniosek o areszt to chyba zwyczajowe 48 (plus ostatnio bodajże 24).
    > Miała czas się zorientować.

    Ale co - jako szefowa prokuratury dostaje wszystkie wnioski/pisma z
    policji i przydziela podwladnym ?
    Byc moze, ale to chyba nie ta prokuratura.
    I to chyba byl piatek po poludniu ...

    Ale ... ktos powiadomil dziennikarzy i w sadzie czekali.

    J.

  • 118. Data: 2019-08-01 21:04:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 1 Aug 2019 11:37:02 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Jeśli mówisz, że tak, to tym bardziej nie ma sensu dyskusji z tobą, jako
    > z osobą mającą tylko teoretyczny kontakt z rzeczywistością.

    A czy to moja wina, ze to prawo takie nieprecyzyjne ? :-)

    > Ale dlaczego muszą stać? Przecież mogą dopiero nadbiec.

    Ale dobrze byloby wskazac ta biegnaca grupe :-)

    J.

  • 119. Data: 2019-08-01 21:07:58
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 01.08.2019 o 19:02, Shrek pisze:
    > Jechał pijany i do tego się przyznał. Takie są fakty. A to że prok
    > wymyśla zarzuty z dupy nie jest żadnym przyczynkiem do aresztu.

    ale ale fakty medialnie można przeinaczać, a kim jest oskarżony jak nie
    medialnym celebrytą ? już teraz trwa kampania wybielająca sprawcę:)

    a na jaw wychodzą nowe nieznane fakty, Kamil D. wiózł 20-latkę niedawno
    zapoznaną, z którą wcześniej pił, ona również jest podejrzana, że
    dopuściła do kierowania auta przez pijaka, w dodatku zagrożenie, które
    sprawca spowodował zdecydowanie wzrasta:)

    --
    I love love

  • 120. Data: 2019-08-01 21:10:27
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-08-01 o 21:02, J.F. pisze:
    > powiedza ze maja pacjenta, ale szybko nie wytrzezwieje.
    I chyba nadstandardowo długo trzeźwiał. Czekali aż będzie 0,00 i zero w
    okresie? :-)

    Robert