  • 351. Data: 2023-11-03 18:50:00
    Temat: Re: Dura lex, sed lex
    Od: PD <p...@g...pl>

    > A czego nie zrozumiałeś? Bębenek ustawia się nabojem na dole. Nabój
    > boczniaka jest lekki, więc ewentualnie losowo by mógł nie pokonać
    > oporów. Ale jeszcze dochodzi do tego top, że bębenek obraca się przed
    > strzałem, więc on musiałby się ustawić o 1/6 obrotu przed pionowym.

    Pytałem ilokrotnie mniejsze od 1/6 jest to prawdopodobieństwo, o którym
    mówiłeś, że jest wielokrotnie mniejsze. Już wiesz czego nie rozumiem?

    PD

  • 352. Data: 2023-11-03 19:06:15
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.11.2023 o 18:50, PD pisze:

    > Pytałem ilokrotnie mniejsze od 1/6 jest to prawdopodobieństwo, o którym
    > mówiłeś, że jest wielokrotnie mniejsze. Już wiesz czego nie rozumiem?

    Nie wiem ilukrotnie mniejsze. Nie mam NAGANTA, by sprawdzić. Bawiłem się
    kilkoma innymi rewolwerami i tylko w rewolwerach bocznego zapłonu się to
    czasem udaje. W sumie monetę na sztorc losowo rzucając też może się udać
    postawić.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 353. Data: 2023-11-03 19:06:37
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > I ktoś tak robi? A, i wiesz, że jak go ustawisz na górze, to nie padnie
    > strzał? :-)

    A można zakręcić jak kurek jest odciągnięty?

    Robert

  • 354. Data: 2023-11-03 19:09:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie wiem ilukrotnie mniejsze. Nie mam NAGANTA, by sprawdzić.

    Wysyłasz kolegę na strzelnicę a sam nawet nie masz na czym sprawdzić?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 355. Data: 2023-11-03 19:10:27
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.11.2023 o 18:47, J.F pisze:
    > Ale ale ... prawda to, ze w Naganie tak zakrecic sie nie da?

    To jak się go ładuje? Nie da się zakręcić bębenkiem, to nie da się
    załadować wszystkich komór.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 356. Data: 2023-11-03 19:24:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.11.2023 o 19:09, Shrek pisze:

    > Wysyłasz kolegę na strzelnicę a sam nawet nie masz na czym sprawdzić?
    Nie mam NAGANTA, co nie znaczy, że nie mam na czym sprawdzić.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 357. Data: 2023-11-03 19:32:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie mam NAGANTA, co nie znaczy, że nie mam na czym sprawdzić.

    To sprawdź na innym, zresztą w nagancie raczej ciężko się kręci wiec
    wpływ ciężaru pocisku będzie raczej iluzoryczny.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 358. Data: 2023-11-03 22:37:29
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-11-03, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > To jak się go ładuje? Nie da się zakręcić bębenkiem, to nie da się
    > załadować wszystkich komór.

    Zakręcić vs móc obrócić.

    --
    Marcin

  • 359. Data: 2023-11-03 23:15:58
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-11-03, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Naprawdę wierzyć się nie chce. Policjant twierdzi, że błyskanie długimy
    > przy wyprzedzaniu jest chwalebne. Kolejna głupot roberta do kolekcji.

    Może się to wzięło Robertowi z przepisu, że mgle, można/powinno się w
    czasie wyprzedzania używać sygnałów dzwiękowych? Nie wiem czy jest
    nadal, ale kiedyś taki przepis zdaje się był.

    --
    Marcin

  • 360. Data: 2023-11-03 23:17:29
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-11-03, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

> [...]
    > przed zamiarem wyprzedzenia, to oczywiście masz rację, że w lusterka to
    > przyświeci, ale to się robi na drodze z daleka, kiedy nie jest uciążliwe.

    W górach? Nieuciążliwe to byłoby powyżej 500m po prostej MZ.

    --
    Marcin