  • 291. Data: 2023-11-02 16:34:55
    Temat: Re: Dura lex, sed lex
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.11.2023 o 13:26, Kviat pisze:

    > To kogo ty ostrzegasz tym "blendowaniem"(jakaś gimbaza tak na to mówi?),
    > skoro nikogo przed tobą nie ma?

    Tych, którzy być może są, ale ja ich nie widze.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 292. Data: 2023-11-02 16:36:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.11.2023 o 13:55, Kviat pisze:

    > Może dlatego, że te miliony nie zapierdalają codziennie 300 km/h?

    Może. Ten, o którym tu piszemy też nei zapierdalał i co mu to pomogło?

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 293. Data: 2023-11-02 16:38:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > A jak chce zmienić pas to nie? A pasa to nb. zmienić nie powinien jeśli
    > jedzie najszybszym, a prawy ma wolny?

    Może poczekać, jak nikogo nie będzie z tyłu.

    > Może już tak czekała ze 3h, paliwo się kończyło, a ruch był nadal duży.
    > Co wtedy?

    Żagle, albo pagaje.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 294. Data: 2023-11-02 16:40:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.11.2023 o 15:43, Shrek pisze:

    > Skup się. Kie pierdolnął na środkowym, więc powrót na środkowy nie mógł
    > być skutkiem tylko był przyczyną kolizji. Wy tam coś pijecie?

    Przemieszczając się z lewego na środkowy uderzył w samochód jadący
    środkowym? Dobrze, ze drzwi otwarł, bo by nie trafił.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 295. Data: 2023-11-02 16:42:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.11.2023 o 15:48, Shrek pisze:
    > Pewne obciążony jednym nabojem kołowrotek ustawia się statystycznie
    > częściej na dole. Do tego dochodzą zacięcia broni, lewe naboje i
    > możliwość że ktoś dopuści.
    Zapomniałeś o Komsomole :-P
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 296. Data: 2023-11-02 16:48:03
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    >>> oślepiać. A jeśli nie ma nikogo przede mną, to jadę na światłach

    > Tych, którzy być może są, ale ja ich nie widze.

    Czyli mrugasz długimi cały czas?
    Ręcznie, czy zamontowałeś przerywacz?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 297. Data: 2023-11-02 16:50:41
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Może. Ten, o którym tu piszemy też nei zapierdalał i co mu to pomogło?

    Ten, o którym tu piszemy zapierdalał.
    Znowu zgubiłeś wątek... a za tydzień będziesz twierdził, że przecież nie
    napisałeś tego, co napisałeś.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 298. Data: 2023-11-02 20:56:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.11.2023 o 16:50, Kviat pisze:
    > Ten, o którym tu piszemy zapierdalał.
    > Znowu zgubiłeś wątek... a za tydzień będziesz twierdził, że przecież nie
    > napisałeś tego, co napisałeś.

    To BMW zmieniając pas zajechało drogę KIA które w niego uderzyło?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 299. Data: 2023-11-02 20:57:27
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.11.2023 o 16:48, Kviat pisze:

    > Czyli mrugasz długimi cały czas?
    > Ręcznie, czy zamontowałeś przerywacz?

    W moim sie to przełącznik nazywa i zamontowali fabrycznie. Wiem, w
    rowerach nie ma.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 300. Data: 2023-11-02 21:43:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.11.2023 o 16:06, J.F pisze:

    > A tymczasem z UK donoszą, ze policjanci masowo wyłaczają swoje kamery,
    > jak chcą cos złego robić, i "nie ma dowodów".
    >
    > Wiec zasada by sie bardzo przydała, ale kto ma wprowadzic - naród w
    > referendum?

    Politycy to raczej nie bo ci co mogą to zmienić to im kulsony służą.
    Obywatelami nikt się nie przejmuję. Może sądy - na zasadzie
    doświadczenia życiowego - jeśli monitoring sie uszkodził to
    doświadczenie mówi że kulson kłamie.

    > A u nas jeszcze nie kazdy policjant ma kamere, bateria moze sie
    > naprawde rozładować,

    Trudno... Będą bardziej pilnować.

    --
    Shrek