  • 1. Data: 2007-01-29 21:22:30
    Temat: Dowod osobisty, paszport, prawo jazdy
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Witam
    Dzis podniesiono mi cisnienie w pewnym urzedzie wojewodzkim odmawiajac
    wydania mi paszportu tymczasowego dziecka. Odmowe urzedniczka uzasadnila
    tym, ze moge odebrac TYLKO na podstawie DO.
    Znamienne jest, ze 2 tygodnie wczesniej ta sama osoba wylegitymowala
    mnie z paszportu na potrzeby wyrazenia mojej zgody na paszport
    dzieciaka. "Wyjatkowo" tak stwierdzila (wiec moze, czy nie? co znaczy
    "wyjatkowo"?).
    Czy miala prawo odmowic i jakie przepisy to reguluja?
    Prosze o podpowiedz.

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 2. Data: 2007-01-29 22:12:35
    Temat: Re: Dowod osobisty, paszport, prawo jazdy
    Od: Szerr <s...@g...peel>

    Dnia Mon, 29 Jan 2007 22:22:30 +0100, MarcinJM w wiadomości
    <news:eploiv$t9k$1@news.onet.pl> napisał(a):

    > Dzis podniesiono mi cisnienie w pewnym urzedzie wojewodzkim odmawiajac
    > wydania mi paszportu tymczasowego dziecka. Odmowe urzedniczka uzasadnila
    > tym, ze moge odebrac TYLKO na podstawie DO.

    Niech poda podstawę prawną.

    --
    Sz.

  • 3. Data: 2007-01-29 22:32:04
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Szerr napisał(a):

    > Niech poda podstawę prawną.

    Nie chce bic piany byc moze niepotrzebnie i nie lubie urazac ludzi,
    szczegolnie pracownikow wykonujacych szybko i sprawnie swoja prace.
    Niemniej jakby nie bylo podstawy prawnej do odmowy chcialbym odzyskac
    koszt niepotrzebnie przejechanych 700km. Od URZEDU, ktory ta pracownica
    reprezentuje.

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 4. Data: 2007-01-29 22:38:50
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    MarcinJM wrote:
    > Nie chce bic piany byc moze niepotrzebnie i nie lubie urazac ludzi,
    > szczegolnie pracownikow wykonujacych szybko i sprawnie swoja prace.

    Jakby wykonali szybko i sprawnie swoją pracę, to miałbyś ten paszport.

    -------------------+
    -------------------+

  • 5. Data: 2007-01-29 22:42:01
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Paweł Sakowski napisał(a):

    > Jakby wykonali szybko i sprawnie swoją pracę, to miałbyś ten paszport.

    Jejku, nie o to chodzi, przypuszczam, ze pracownik jest instruowany
    ogolnie przez kogos "wyzszego" i wykonuje jego polecenia. A pani byla
    mila i pomocna, poza tym jednym zgrzytem.
    Dlatego chce ustalic, czy miala hmmm... prawidlowe wytyczne.

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 6. Data: 2007-01-30 05:02:36
    Od: Szerr <s...@g...peel>

    Dnia Mon, 29 Jan 2007 23:32:04 +0100, MarcinJM w wiadomości
    <news:eplsld$adr$1@news.onet.pl> napisał(a):

    > koszt niepotrzebnie przejechanych 700km.

    Ty poważny jesteś? Gdybym miał jechać po dowód 700 km, na pewno nie
    zrobiłbym tego "na gębę" - choćby nie wiem jak miła była pani.
    Zawsze jest też możliwość rozmowy z szefem lub wykonania telefonu do
    jednostki nadrzędnej. Wychodzi taniej.

    --
    Sz.

  • 7. Data: 2007-01-30 06:30:38
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gmail.com>

    Dnia Mon, 29 Jan 2007 22:22:30 +0100, MarcinJM napisał(a):

> [...]
    > "wyjatkowo"?).
    > Czy miala prawo odmowic i jakie przepisy to reguluja?

    Urzędniczka miała prawo upewnić się, że wydaje dokument osobie uprawnionej
    i jak miała to stwierdzić jeśli nie miałes przy sobie DO ?
    Rozumiem, ze dała na podstawie innego dokumentu ze zdjęciem.

    Od kilku lat odbieram listy na poczcie, nie legitymują mnie, bo wiedzą, że
    ja to ja, jednak raz w roku w styczniu ogladają mój dowód.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://warszawa.3mam.net

  • 8. Data: 2007-01-30 06:31:44
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    a ty poruszasz sie bez dowodu osobistego?? ja nie widze sensu dzwoganie
    kilka razy ciezszego paszportu ;>

    --
    Pozdro
    Harry

  • 9. Data: 2007-01-30 06:49:42
    Temat: Re: Dowod osobisty, paszport, prawo jazdy KOREKTA
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    MarcinJM napisał(a):
> [...]
    > "wyjatkowo"?).
    > Czy miala prawo odmowic i jakie przepisy to reguluja?

    Chcialem wylegitymowac sie tak jak poprzednio: paszportem.
    Mialem jeszcze w odwodzie PJ (nowe)
    Urzedniczka odmowila, uznajac, ze moze wydac _tylko_ na podstawie DO

    Ale mi sie wczoraj niejasno napisalo :(

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 10. Data: 2007-01-30 06:50:32
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Harry napisał(a):
    > a ty poruszasz sie bez dowodu osobistego?? ja nie widze sensu dzwoganie
    > kilka razy ciezszego paszportu ;>

    Wystarczy, ze ja widze taki sens. :)

    MarcinJM
    gg: 978510, Skype: marcin.jm