  • 1. Data: 2007-01-29 18:27:37
    Temat: spółdzielnia mieszkaniowa mały-dyży problem
    Od: Łukasz Rostalski <"lukasz[NOSPAM]"@[NOSPAM]rostalski.pl>

    Witam
    zaoszczędziłem troszkę pieniędzy i postanowiłem zainwestować w sieć
    lokalną na moim osiedlu, złożyłem odpowiednie pismo do spółdzielni
    lokatorsko-wlasnosciowej i niestety dostalem odpowiedz: "Zarząd nie
    wyraża zgody na udostępnienie zasobów mieszkaniowych kolejnej firmie na
    założenie sieci komputerowej z dostępem do Internetu przy ul. Mojej w
    Moim Miescie." Z tego co zdazylem sie zorientowac na osiedlu jest tylko
    jedna siec natomiast w spoldzielni na roznych osiedlach sa trzy firmy.
    Czy moge Was prosic o jakas rade, czy da sie jakos naklonic spoldzielnie
    do wspolpracy, jakimi przepisami prawa sie posilkowac? Bardzo prosze o
    rade i jakies sugestie.

    Łukasz Rostalski
    http://www.rostalski.pl

  • 2. Data: 2007-01-30 15:58:06
    Temat: Re: spółdzielnia mieszkaniowa mały-dyży problem
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Złóż wniosek do przegłosowania na najbliższym walnym zgromadzeniu. Jeśli
    większość mieszkań będzie za uczciwa konkurencją i zmniejszeniem opłat, to
    zarząd nie będzie miał nic do powiedzenia. Jeśli ludzie wolą monopol, to nic
    nie wskórasz. A jesli wyjdzie na jaw, że jedyną osiedlową sieć prowadzi
    bratanek prezesa, to złoż wniosek o odwołanie prezesa :)

    --
    Lukasz