  • 1. Data: 2007-01-29 18:17:36
    Temat: Sklep meblowy i problem
    Od: "Kuba" <k...@p...pl>

    Witam
    Sprawa wygląda następująco:

    12.12.2006 roku ide do sklepu zamawiam komode i szafe za kwotę 2692.-, płacę
    500zł zaliczki na poczet zamówienia
    Meble mają być do świąt ale termin realizacji zamowienia na dokumencie
    "zamówienie /KP nr xxxxx" wpisany jest do wczoraj.
    Ogólnie czuje się pokrzywdzony przez sklep bo calkowicie mnie olali więc
    dziś poszedłem do nich i zażadałem zwrotu zaliczki.

    Niemiła pani stwierdziła, że nie zwrocą mi kasy a mogą mi zapewnic darmowy
    montaz (ktory zajmie mi godzinkę w weekend). Meble moga byc dostarczone za
    tydzien.

    Ogolnie sklep upiera się ze jest w stanie zrealizować zamowienie. Ja chce
    kase spowrotem a mebli juz nie chce.

    Na umowie (zamowieniu) widnieje "Zobowiazuje sie do wykupuienia mebli w
    ciagu 3 dni od daty zawiadomieia mnie przez blebleble. Zostalem
    poinformowany, ze w przypadku rezygnacji z zamowienia lub nie wykupienia
    mebli w ciagu 14 dni od otrzymania ponaglenia do wykupienia mebli zaliczka
    przepada na korzysc sklepu xxx. W przypadku braku mozliwosci zrealizowania
    zamowienia klient zostanie poinformowany a zaliczka zwrocona"

    Niżej " termin realizacji zamowienia do 4 TK 2007 liczony od daty wplaty
    pelnej zaliczki na pocztek zamowienia. Niedotrzymanie terminu realizacji
    zamowienia z przyczyn bezposrednio zaleznych od sklepu daje prawo klientowi
    do wyplaty kary umownej liczonej w wysokosci 0,01% od wartosci zamowienia
    liczonej za kazdy dzien zamowienia"
    Czyli big lol bo to jakies 25 groszy za dzien.

    Za dotrzymanie terminu realizacji zamowienia ze strony sklepu uznaje sie
    date powiadomienia klienta o przygotowaniu do sprzedazy i wydaniu
    zamowionych mebli.
    Brak mozliwosci powiadomienia klienta z powodu blednie podanego numeru
    blebleble uznaje sie za skuteczne powiadomienie i dotrzymanie terminu
    realizacji przez sklep"

    "Klient zobowiazuje sie do wykupienia i odbioru zamowionych mebli w terminie
    3 dni od daty powiadomienia przez sklep. Niedotrzymanie tego terminu przez
    klienta skutkuje naliczaniem oplat za magazynowanie mebli."

    Po tym jak mnie dzis w tym sklepie potraktowali nie chce braz zadnych
    darmowych montazy czy upustow cenowych. Chce swoja kase.

    Jak to rozegrac zeby bylo ok?

    Druga sprawa: dzis poprosilem panią w sklepie zeby napisala mi na kartce ze
    odmawia zwrotu zaliczki. Odmowila wydania mi takiego dokumentu. Co w tej
    sytuacji zrobic? miala prawo odmowic czy musiala wydac taki dokument ?

    Chce uniknac sytuacji w ktorej za tydzien zadzwonia i powiedza ze meble
    stoją od tygodnia u nich i jeszcze mi naliczą koszty magazynowania. Moga tez
    powiedziec, ze dzwonili dwa tygodnie temu wiec z ich strony umowa zostala
    dotrzymana.

    Proszę o jakas pomoc.

    Pozdrawiam
    Kuba