  • 11. Data: 2006-10-04 14:41:22
    Temat: Re: Dostałem zdjęcie ....
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> writes:

    > Sont

    O Boshe...

    --
    jimmij

  • 12. Data: 2006-10-04 17:29:38
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    m...@g...com wrote:

    > Osoba odpowiedzialna w danej spółce za dysponowanie samochodem.

    Właścicielem nie jest. Dla celów dyskusji przyjmę, że taka osoba
    kwalifikuje się jako posiadacz (czy tak jest, nie wiem) i przez to
    podpada pod art. 78 ust. 4.

    Ale skoro "do firmy przyszło zdjęcie", to nie płaci. Nie ma obowiązku
    wskazywania z własnej inicjatywy, jedynie "na żądanie uprawnionego
    organu". Takiego żądania nikt do w/w osoby nie wystosował. Co więcej,
    nie należy się go prędko spodziewać, gdyż Policja zwykle po prostu nie
    wie kto jest w spółce za co odpowiedzialny. I nie podejrzewam, żeby przy
    sprawie o wykroczenie wykazała się szczególną determinacją, żeby to
    ustalić (czyt. przesłuchać prezesa celem ustalenia podziału
    odpowiedzialności w firmie).

    -------------------+
    -------------------+

  • 13. Data: 2006-10-04 20:49:10
    Od: "Gryngol" <j...@p...onet.pl>

    > Na przyszłość dwie rady:
    > 1. Na nr rejestracyjny naklej przy użyciu kropelki liścia, co by jakiejś
    > cyferki nie dało się odczytać
    > 2. Nalepkę na szybę z nr rejestracyjnym naklej w takim miejscu, aby
    > wycieraczka w stanie spoczynku ją zasłaniała.

    a jak pojedzie kraśc paliwo na stacje benzynową niech podmieni tablice na
    jakaś kradzioną z innego auta...
    jakie jeszcze masz dobre rady ojczulku???

    GRYNGOL

  • 14. Data: 2006-10-04 20:50:06
    Od: "Gryngol" <j...@p...onet.pl>

    > czy mozna jakoś wpłynąć na zmniejszenie kary?
    > pozdr

    można całkowicie uniknąć kary, np jeździć zgodnie z przepisami

    GRYNGOL

  • 15. Data: 2006-10-05 06:43:42
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 04 Oct 2006 16:41:22 +0200,
    jimmij <j...@j...jj> screamed:

    > O Boshe...

    Przyganiał garnkowi...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:221B ]
    [ 08:44:21 user up 11120 days, 20:39, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Any program that runs right is obsolete.