  • 1. Data: 2006-10-03 19:24:23
    Temat: Re: SPP - ciąg dalszy
    Od: "CSK Centrum Szkoleniowo - Konsultingowe" <b...@c...szczecin.pl>

    Użytkownik "chester" <c...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:eftgac$91n$1@inews.gazeta.pl...

    > Bzdury waść opowiadasz. O tym czy dany świstek zostanie dopuszczony jako
    > dowód a także o wiarygodności osoby z SPP jako świadka decyduje tylko i
    > wyłącznie sąd.
    >
    > chester
    >
    > PS. FUT warning

    Hmmmm proponuje najpierw poczytac troszeczkę KPA oraz znaleźć różnice
    pomiędzy postępowaniem administracyjnym a karno-wykroczeniowym. Wtedy
    będziesz wiedział o co chodzi z dowodami. I sorki ale nie rozumiem
    dziecinady typu fut, rotfl, i inne bzdety. Masz coś do powiedzenia to pisz
    po Polsku
    Pozdrawiam
    herve

  • 2. Data: 2006-10-03 23:50:00
    Od: Andrzej J. Makarczuk <Mc@R.>

    "CSK Centrum Szkoleniowo - Konsultingowe" <b...@c...szczecin.pl> w
    <efudd8$itf$1@news.onet.pl>:

    >... I sorki ale nie rozumiem
    >dziecinady typu fut, rotfl, i inne bzdety...

    A sorki?
    Sorki kumiesz?

    >... Masz coś do powiedzenia to pisz po Polsku

    Igzaktli,

    pozdrawiam
    makar

    --
    makaraj Law is what law enforcement enforces.
    na