  • 41. Data: 2020-12-14 15:56:57
    Temat: Re: Do ćwiczeń czy do zabawy?
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 14 Dec 2020 15:20:31 +0100, m4rkiz napisał(a):

    > Łuk jest mało poręczny i wymaga skupienia, już prędzej kusza niewielkich
    > rozmiarów, trudniejszy przeładunek ale cicha.

    Papież Innocenty II wydał zakaz używania kuszy przeciw chrześcijanom, więc
    wypada wprzódy zapytać o wyznanie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 42. Data: 2020-12-14 16:03:47
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-12-14 15:56, Olin wrote:
    > Papież Innocenty II wydał zakaz używania kuszy przeciw chrześcijanom, więc
    > wypada wprzódy zapytać o wyznanie.

    Jako pastafarianin nie czuję się specjalnie skrępowany zakazem. :D

  • 43. Data: 2020-12-14 17:05:59
    Od: Mordoklejek Zygzakowaty <m...@g...com>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Człowieka można zabić młotkiem, nożem, mieczem - i nikt tego nie
    > reglamentuje. Co więcej użycie broni palnej nie jest akurat najlepszym
    > rozwiązaniem dla mordercy, bowiem wystrzał alarmuje wszystkich wokół.

    Niby w usa strzelają bardziej, niby z palnej słychać strzał.
    Ale w PL głupki strzelają dla zabawy do ludzi. Wiem, bo znam przypadek
    gdzie śrut przebił czaszkę i pozostał wewnątrz, lekarze nie chcieli
    operować. Też myślałem że energia mała i nieszkodliwe to to,
    a jednak. Pyknięcia z wiatrówki prawie nie słychać. I co z tym zrobić?
    Wprowadzić rejestrację?

  • 44. Data: 2020-12-14 17:38:37
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.12.2020 o 14:26, Andrzej Kłos pisze:

    > No nie wiem, wychodzi "zamiar ewentualny".
    > Chyba musisz po raz kolejny zmienić nicka, bo w razie "wypadku" znajdą i
    > będą mieli jak na tacy...

    Ale moeż ma zamiar do ochrony osobistej używać? Przestępstwa nie ma, a
    pasowało by wiedzieć, czy jakby co,m to w ogóle to coś zadziała.

    --
    Robert Tomasik

  • 45. Data: 2020-12-14 19:40:07
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Ale moeż ma zamiar do ochrony osobistej używać? Przestępstwa nie ma, a
    > pasowało by wiedzieć, czy jakby co,m to w ogóle to coś zadziała.

    Ale jak jej po "wypadku" zarekwirują kompa i przejrzą jakie pytania
    zadawała w internecie, to wyjdzie, że "Chcę kupić jakiś postolet razem z
    nabojami albo z prochem jeśli to zastrzeli". Nie obroni, nie postrzeli,
    *zastrzeli*. Zamiar ewentualny.

  • 46. Data: 2020-12-14 20:52:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.12.2020 o 19:40, Andrzej Kłos pisze:

> [...]
    > zadawała w internecie, to wyjdzie, że "Chcę kupić jakiś postolet razem z
    > nabojami albo z prochem jeśli to zastrzeli". Nie obroni, nie postrzeli,

    Pistolet służy do "zastrzelania". Za to, jak kogoś i po co
    "zastrzelisz", to już odpowiada użytkownik broni.

    --
    Robert Tomasik

  • 47. Data: 2020-12-14 21:05:47
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-14 o 14:26, Andrzej Kłos pisze:

    > No nie wiem, wychodzi "zamiar ewentualny".
    >
    > Chyba musisz po raz kolejny zmienić nicka, bo w razie "wypadku" znajdą i
    > będą mieli jak na tacy...

    Po prostu napatoczył mi się link do legalnej broni. Popatrzyłam na
    obrazki i nie wiem czy to zabawki czy prawdziwe.

    --
    animka

  • 48. Data: 2020-12-14 21:07:53
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-14 o 15:21, m4rkiz pisze:

    > U nas. W UK to noża w zasadzie nie można mieć przy sobie. O mieczu nie
    > wspominając.

    Podobno nożyczki niebezpieczniejsze.

    --
    animka

  • 49. Data: 2020-12-14 21:09:09
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-14 o 15:56, Olin pisze:

    > Papież Innocenty II wydał zakaz używania kuszy przeciw chrześcijanom, więc
    > wypada wprzódy zapytać o wyznanie.

    LOL

    --
    animka

  • 50. Data: 2020-12-14 21:21:39
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-14 o 19:40, Andrzej Kłos pisze:

> [...]
    > zadawała w internecie, to wyjdzie, że "Chcę kupić jakiś postolet razem z
    > nabojami albo z prochem jeśli to zastrzeli". Nie obroni, nie postrzeli,

    No to do dzieła bohaterze :-) Twój ruch.

    --
    animka