  • 1. Data: 2020-12-10 00:59:07
    Temat: Podstawa do wezwania na policję
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "...w charakterze osoby, co do której istnieje uzasadniona podstawa do
    sporządzenia przeciwko niej wniosku o ukaranie w sprawie wykroczenia".

    Jest w ogóle taka konstrukcja prawna?

    MJ

  • 2. Data: 2020-12-10 08:00:59
    Temat: Re: Podstawa do wezwania na policję
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.12.2020 o 00:59, Michal Jankowski pisze:
    > "...w charakterze osoby, co do której istnieje uzasadniona podstawa do
    > sporządzenia przeciwko niej wniosku o ukaranie w sprawie wykroczenia".
    > Jest w ogóle taka konstrukcja prawna?

    Tak. Odpowiednik podejrzanego w postępowaniu o przestępstwo.

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2020-12-10 12:14:54
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Tak. Odpowiednik podejrzanego w postępowaniu o przestępstwo.

    Jakaś podstawa prawna? Artykuł, paragraf?

    MJ

  • 4. Data: 2020-12-10 14:43:09
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 10.12.2020 o 12:14, Michal Jankowski pisze:

    > Jakaś podstawa prawna? Artykuł, paragraf?
    >
    >   MJ

    Kpk i kpow?

    --
    Sonn

  • 5. Data: 2020-12-10 14:54:55
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Sonn w

    > Kpk i kpow?

    No fajnie, tylko Michał niekoniecznie jest z branży prawniczej, więc mógłbyś
    bardziej konkretnie, zgodnie z prostulatem?

    No chyba, że chcesz "bana" na usenet, to wtedy zgłoś Michałowi
    zapotrzebowanie...

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2020-12-10 21:05:54
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Jakaś podstawa prawna? Artykuł, paragraf?

    Możesz nieco jaśniej zadać to pytanie? Pytasz o podstawę prawną do
    mojego posta, czy podstawę prawną wezwania? Bo jednoznacznie to nie
    wynika z posta.

    --
    Robert Tomasik

  • 7. Data: 2020-12-12 10:53:20
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 10.12.2020 o 14:54, TomN pisze:
> [...]
    > bardziej konkretnie, zgodnie z prostulatem?
    >
    > No chyba, że chcesz "bana" na usenet, to wtedy zgłoś Michałowi

    Art. 20 par. 3 kpow w zw. z 74 i 75 kpk?

    No cóz, skoro trafiłem na analfabetę, to z litości już podam.

    --
    Sonn