  • 51. Data: 2020-12-14 21:33:39
    Temat: Re: Do ćwiczeń czy do zabawy?
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-12-14 o 14:43, J.F. pisze:

    ozwolenie-na-posiadanie-czarnego-prochu/

    > Ale importowac i produkowac tez mozna ?

    Jeśli zdefiniujesz importera na podmiot który sprowadza i odsprzedaje
    to nie bardzo. Na własny użytek nie widzę problemu z przywiezieniem
    lub wyprodukowaniem.
    Co nie gwarantuje ze podobne zdanie będzie miał milicjant
    czy prokurator.

    Pozdrawiam

  • 52. Data: 2020-12-15 09:01:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]

    >lub wyprodukowaniem.
    >Co nie gwarantuje ze podobne zdanie będzie miał milicjant

    No wlasnie, bo jesli w przepisie jest "kto sprowadza lub produkuje bez
    zezwolenia ...", to nie liczy sie, ze na wlasny uzytek ...

    J.

  • 53. Data: 2020-12-15 18:00:35
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-12-15 o 09:01, J.F. pisze:

    ozwolenie-na-posiadanie-czarnego-prochu/

    > No wlasnie, bo jesli w przepisie jest "kto sprowadza lub produkuje bez
    > zezwolenia ...", to nie liczy sie, ze na wlasny uzytek ...

    Pamiętasz jak kiedyś było z produkcją bimbru? Nawet do więzienia
    potrafili za to wsadzić.

    Pozdrawiam

  • 54. Data: 2020-12-15 18:23:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
> [...]
    > bez zezwolenia ...", to nie liczy sie, ze na wlasny uzytek ...

    >Pamiętasz jak kiedyś było z produkcją bimbru? Nawet do więzienia

    A cos sie zmienilo ?

    Tak czy inaczej - jak ktos sobie przywiezie z Czech troche prochu
    czarnego ... wolno, czy przestepstwo przemytu broni i amunicji
    popelnia ?

    A jak kupi wysylkowo ?

    J.

  • 55. Data: 2020-12-15 19:52:22
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.12.2020 o 18:23, J.F. pisze:
    > A cos sie zmienilo ?

    Dokąd nie handlujesz, to możesz na własny użytek robić.

    --
    Robert Tomasik