  • 1. Data: 2020-12-07 18:03:17
    Temat: Francja będzie drugą Białorusią!? ;-) [Ujawnienie wizerunku policjanta]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://tvn24.pl/swiat/bialorus-mieszkajaca-w-szwajc
    arii-natalia-hershe-zostala-oskarzona-o-stosowanie-p
    rzemocy-wobec-milicjanta-4770037

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2020-12-08 12:33:19
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 07 Dec 2020 18:03:17 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

> [...]

    No proszę. Kiedy w czasie orgii w Brukseli - słynnej w całej galaktyce
    dzięki brawurowej ucieczce po rynnie niezłomnego obrońcy wartości
    chrześcijańskich Józsefa Szájera - do lokalu wpadli policjanci, część
    uczestników próbowała im rozpinać rozporki, bo myślała, że to część zabawy.
    Ciekawe, ile im za to grozi.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 3. Data: 2020-12-08 12:57:50
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

> [...]
    > chrześcijańskich Józsefa Szájera - do lokalu wpadli policjanci, część
    > uczestników próbowała im rozpinać rozporki, bo myślała, że to część zabawy.

    Według relacji Radia Wolna Europa jest także oskarżona o
    "zbrodnie pandemiczną" (narażenie na zakażenie) przez
    zadrapanie twarzy policjanta. Uzasadnieniem nalotu policji
    na gejowską orgie w Brukseli z *trzema* "dyplomatami" nie było
    złamanie ograniczeń pandemicznych?

    https://www.rferl.org/a/more-detentions-made-in-bela
    rus-in-latest-crackdown-on-postelection-protests/309
    88404.html

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2020-12-08 13:25:20
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 08 Dec 2020 12:57:50 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Uzasadnieniem nalotu policji
    > na gejowską orgie w Brukseli z *trzema* "dyplomatami" nie było
    > złamanie ograniczeń pandemicznych?

    Ktoś temu przeczy?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2020-12-08 14:36:14
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Ktoś temu przeczy?

    IMHO niektórzy całkiem skutecznie choć nie wprost "mogli zasugerować"
    że prawdziwy powód był "nieco inny".

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2020-12-08 14:53:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.12.2020 o 14:36, A. Filip pisze:

    > IMHO niektórzy całkiem skutecznie choć nie wprost "mogli zasugerować"
    > że prawdziwy powód był "nieco inny".

    A z ciekawości jaki? Bo moim zdaniem po prostu było za głośno jak na
    domówkę i sąsiedzi się wkurwili. Ot i cała tajemnica.

    --
    Shrek

  • 7. Data: 2020-12-08 15:02:10
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > A z ciekawości jaki? Bo moim zdaniem po prostu było za głośno jak na
    > domówkę i sąsiedzi się wkurwili. Ot i cała tajemnica.

    A na ile wcześniejszych imprez się wkurwili? *Możesz* mieć rację ale
    bez śladu elementarnego sprawdzenia przez dziennikarzyny innych
    hipotez/możliwości jakoś się przesadnie nie rwę w to wierzyć.
    Zasada że najprostsze wyjaśnienie jest najczęściej prawdziwe jest mniej
    sensowna przy inteligentnych stronach (także trzecich) które "mogą
    mataczyć".

    --
    A. Filip

  • 8. Data: 2020-12-08 15:26:41
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 08 Dec 2020 15:02:10 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > A na ile wcześniejszych imprez się wkurwili? *Możesz* mieć rację ale
    > bez śladu elementarnego sprawdzenia przez dziennikarzyny innych
    > hipotez/możliwości jakoś się przesadnie nie rwę w to wierzyć.

    No dobra. Co na ten temat mówią Sakiewicz i Karnowscy, bo im chyba można
    wierzyć bez zastrzeżeń.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 9. Data: 2020-12-08 15:27:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.12.2020 o 15:02, A. Filip pisze:

    > A na ile wcześniejszych imprez się wkurwili?

    Pewnie na wszystkie. Powiem ci, że z mojego skromnego doświadczenia w
    organizacji imprez, to na pierwszą od razu imprezę nie wpadają z
    drzwiami. Grzecznie dzwonią i proszą żeby drugi raz przyjeżdzać nie
    musieli. Z opowiadań kolegi wynika że na imprezie na której był to za
    pierwszym razem poprosili, za drugim razem mandat dali, a za trzecim jak
    gospodarz drzwi otworzył, to dostał nimi w ryja wpadła ekipa znaleźli
    trochę zioła i odwieźli co bardziej pyskujących na dołek (a jednego na
    SOR bo rękę złamał). Przynajmniej tak jest u nas. No chyba że patologia
    to wtedy nie reagują.

    > *Możesz* mieć rację ale
    > bez śladu elementarnego sprawdzenia przez dziennikarzyny innych
    > hipotez/możliwości jakoś się przesadnie nie rwę w to wierzyć.

    Możesz sobie wierzyć w co chcesz. Przynajmniej na razie:P

    > Zasada że najprostsze wyjaśnienie jest najczęściej prawdziwe jest mniej
    > sensowna przy inteligentnych stronach (także trzecich) które "mogą
    > mataczyć".

    No dobrze, ale nie napisałeś jaki jest domniemany powód według ciebie?
    Mosad mu podał wodę mineralną z eliksirem gejostwa, a potem
    "podpierdolił na pały" żeby sponiewierać polskę poprzez ośmieszenie jej
    "sojusznika"?

    --
    Shrek

  • 10. Data: 2020-12-08 16:09:33
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    > Mosad mu podał wodę mineralną z eliksirem gejostwa, a potem
    > "podpierdolił na pały" żeby sponiewierać polskę poprzez ośmieszenie

    W wersji najprostsze z narzucających się alternatywnych wyjaśnień:
    To była orgia "zasadniczo" gejowska (AFAIR były tam jakieś kobiety)
    a facet został wprowadzony w błąd lub był aż tak "zainteresowany"
    (napalony) częścią hetero że zignorował resztę :-)

    Średnio dobry prawnik w kwadrans powinien potrafić wygenerować parę
    podobnych alternatywnych (zaciemniających) wyjaśnień a w mediach jakoś
    wersji innych uczestników (poza organizatorem) "niezbyt wiele".
    Niby dlaczego druga strona sporu ma mieć miło, łatwo i przyjemnie? :-)

    --
    A. Filip