  • 11. Data: 2020-12-12 13:18:23
    Temat: Re: Do ćwiczeń czy do zabawy?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.12.2020 o 03:25, RadoslawF pisze:

    > W Japonii też. To kiedy wprowadzacie?

    Mnie się nie chce sznurkiem noży wiązać do palika, bo jeszcze by mi żona
    kazała ziemniaki na podwórku obierać. Nie wiem, kogo jeszcze miałeś na
    myśli pisząc w liczbie mnogiej.

    --
    Robert Tomasik

  • 12. Data: 2020-12-12 14:09:12
    Od: Mordoklejek Zygzakowaty <m...@g...com>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Ale w Polsce z jednej strony jest
    > dość utrudniony dostęp do legalnej broni palnej nowoczesnej, a z drugiej
    > strony ustawodawca "uwolnił" broń czarnoprochową. Osobiście logiki w tym
    > nie dostrzegam, ale może jakaś jest.

    Skoro można posiadać broń sprzed któregoś roku, to i akcesoria do niej
    również można posiadać.

    Można posiadać proch, ale żeby go kupić trza iść na komendę do policajów
    po jaki papierek.

    Chyba pisy ostatnio się czepiały broni czarnoprochowej, coś tak kojarzę.
    Właściwie pisy robią już to samo co tefaueny, tzn. najpierw się łaszą do potencjalnej
    ofiary,
    że niby czymś zainteresowani, coś pierdolą o hobby i pasji, a później
    starą tefauenoską szkołą produkują paszkwil i obsmarowują gościa gównem.

    https://twitter.com/leslawpajek/status/1263429277850
    251264
    +
    https://pbs.twimg.com/media/EYoTsskXkAAPE6W?format=j
    pg&name=small

  • 13. Data: 2020-12-12 14:21:33
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Mnie się nie chce sznurkiem noży wiązać do palika, bo jeszcze by mi żona
    > kazała ziemniaki na podwórku obierać. Nie wiem, kogo jeszcze miałeś na
    > myśli pisząc w liczbie mnogiej.

    Używali łańcucha bo sznurek można tymże nożem przeciąć.
    I raczej będzie nie na twoim podwórku tylko na środku wsi.
    No chyba że znowu umundurowani obrońcy ustroju dostaną kolejne
    profity od rządzących. To wtedy kto wie.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2020-12-12 14:27:11
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-12-12 o 14:09, Mordoklejek Zygzakowaty pisze:

    > Skoro można posiadać broń sprzed któregoś roku, to i akcesoria do niej
    > również można posiadać.
    >
    > Można posiadać proch, ale żeby go kupić trza iść na komendę do policajów
    > po jaki papierek.

    U sąsiadów można bez papierka, podobno nawet kurierem wysyłają do polski.

> [...]
    > że niby czymś zainteresowani, coś pierdolą o hobby i pasji, a później
    > starą tefauenoską szkołą produkują paszkwil i obsmarowują gościa gównem.

    Lobby milicyjne górą. Na nic nie pozwalać to ich stała opinia.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2020-12-12 14:32:17
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.12.2020 o 14:09, Mordoklejek Zygzakowaty pisze:

    > Skoro można posiadać broń sprzed któregoś roku, to i akcesoria do niej
    > również można posiadać.
    > Można posiadać proch, ale żeby go kupić trza iść na komendę do policajów
    > po jaki papierek.

    Nie jest to jedyne niedorzeczne unormowanie w tej sferze prawa. Ale masz
    rację. Przy czym samo żądanie przez sklep dokumentu, którego nie trzeba
    posiadać jest kuriozalne.

    --
    Robert Tomasik

  • 16. Data: 2020-12-12 14:42:14
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.12.2020 o 14:27, RadoslawF pisze:

    > U sąsiadów można bez papierka, podobno nawet kurierem wysyłają do polski.

    Dokładnie. Za to broń musisz rejestrować :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 17. Data: 2020-12-12 14:44:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.12.2020 o 14:21, RadoslawF pisze:
    > Używali łańcucha bo sznurek można tymże nożem przeciąć.
    > I raczej będzie nie na twoim podwórku tylko na środku wsi.
    > No chyba że znowu umundurowani obrońcy ustroju dostaną kolejne
    > profity od rządzących. To wtedy kto wie.

    Skoro można zawiązać, to i można przeciąć :-) Łańcuch można ukręcić.

    --
    Robert Tomasik

  • 18. Data: 2020-12-12 16:33:18
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Skoro można zawiązać, to i można przeciąć :-) Łańcuch można ukręcić.

    Można i ukręcić, ale jest to trudniejsze od przecięcia sznurka.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2020-12-12 16:34:38
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Nie jest to jedyne niedorzeczne unormowanie w tej sferze prawa. Ale masz
    > rację. Przy czym samo żądanie przez sklep dokumentu, którego nie trzeba
    > posiadać jest kuriozalne.

    Dopiszesz kto stworzył ten kuriozalny wymóg?

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2020-12-12 17:10:48
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-11 o 14:37, Andrzej Kłos pisze:

    > Właściwie to prawie wszystkiego można użyć do zabicia człowieka. Zdźbło
    > trawy? Proszę bardzo. Pióro gęsi? Bardzo proszę. Odpowiednio modulowany
    > dźwięk? A i owszem. Szklanka wody? Oczywiście. Więc kawał metalu
    > połączony z kawałkiem drewna odpowiednio użyty jak najbardziej może
    > zabić człowieka.

    Pytałam o te pistolety, a nie pióra gęsi :-)

    --
    animka