  • 11. Data: 2002-06-10 10:41:58
    Temat: Re: Divx a prawo
    Od: "Kamil Ł." <k...@p...net>

    Użytkownik "Plonk" <...@o...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:ae0eag$850$1@news.onet.pl...

    >możliwość wysyłania tradycyjnej przesyłki bez adresu zwrotnego co
    oczywiście nie chroni delikwenta przed ściganiem przez policję.

    Co Ci da wyslanie przesyłki bez adresu zwrotnego jak i tam bedzie mozna
    zobaczyc skad przyszla, tak jak np. ty np. napsiales z adresu:
    serwer.trzcionk.priv.pl (czyli 213.25.173.195)
    Wiec wystarczy ze odpowiednie wladze spytaja administratora tego serwera o
    Ciebie a on wylozy wszystkie Twoje dane.

    Lepton

  • 12. Data: 2002-06-10 14:05:57
    Temat: Re: nie pisz w html-u!!!
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Mon, 10 Jun 2002 12:40:34 +0200, [ piotr sut ] napisał/napisała:
    > slepy nie jestem, ale co z tego? domyslam sie, ze netykieta zabrania? tylko
    > gdzie to jest napisane?

    Oj, albo ja nie potrafie tlumaczyc, albo cos nie tak z Twoim poczuciem
    humoru ;) (usun_te_cztery_wyrazyIKRESECZKIPOMIEDZYNIMI)

    --
    Motto: * Byle do 21 października ! * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701

  • 13. Data: 2002-06-10 14:08:05
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Mon, 10 Jun 2002 12:41:58 +0200, Kamil Ł. napisał/napisała:
> [...]
    > Wiec wystarczy ze odpowiednie wladze spytaja administratora tego serwera o
    > Ciebie a on wylozy wszystkie Twoje dane.

    W formie cyfrowej sie zgadzam, ale jak naierza osobe, ktora zaadresuje
    paczke, nie da podpisu , nie zostawi adresu zwrtotnego..
    Dojda co najwyzej do POCZTY, z ktorej bylo wyslane :>
    Do delikwenta nie trafia no i jest w tym momencie bezkarny.

    (w cyfrowej postaci zawsze jednoznacznie okresla Ci wysylajacego: nr.
    telefony stacjonarnego, adres IP itd.)

  • 14. Data: 2002-06-10 16:32:16
    Od: "[ piotr sut ]" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Papik" <p...@g...w.astercity.net> napisał w
    wiadomości news:slrnag9ckc.76o.papikUSUNmnie@cocoon.acn.waw.pl.
    ..

    | Oj, albo ja nie potrafie tlumaczyc, albo cos nie tak z Twoim poczuciem
    | humoru ;) (usun_te_cztery_wyrazyIKRESECZKIPOMIEDZYNIMI)

    AAAAAAA,
    Nie zrozumialem od razu, i potem sie niepotrzebnie zacietrzewilem.
    Nastepnym razem _lopatologicznie_ poprosze:-))

    pozdrowienia

    sorki za OT

    ->piotr

  • 15. Data: 2002-06-10 17:50:06
    Od: Beerman <b...@d...com.pl>

    Dnia Mon, 10 Jun 2002 10:51:52 +0200, uzytkownik "Piotr 'VaGla'
    Waglowski" <v...@v...nospam.pl> znuzony oparl sie o klawiature i
    wyszlo z tego co nastepuje:

    >http://www.vagla.pl/skrypts/piractwo_komputerowe.ht

    Polecam rowniez lekture przedostatniego tygodnika "Wprost" (relacja z
    chatu z gosmi z BSA, Prokuratury i KGP). Nie dowie sie tam niczego o
    kwestiach prawnych rozpowszechniania utworow audiowizualnych bez
    licencji, ale poslucha takich wypowiedzi Krzysztof Janiszewskiego (z
    BSA), ze nie interesuja ich piraci indywidualni i moga sie czuc
    calkowicei bezkarni, co najwyzej zje ich sumienie albo Pana Jana
    Hajdukiewicza z KGP, ze niepredko da sie wyrugowac piratow ze
    stadionow i gield poniewaz jest to spolecznie powszechne i niezbyt
    interesuje to policje.
    W koncu powiedzieli prawde a piraci po przeczytaniu tej relacji moga
    swietowac. Oby tak dalej panowie - najgorsze to obluda :P

    _______ b...@d...com.pl ______ ___ _GG:235429___ICQ:37186302_
    \____ http://www.divx.com.pl ____/ / _ )___ ___ ___,__ _ ___ ___\
    \_____ WIRELESS SOLUTIONS _____/ / _ / -_) -_) __/ ' \/ _ `/ _ \\
    \__ http://wap.divx.com.pl __/ /____/\__/\__/_/ /_/_/_/\_,_/_//_/_\

  • 16. Data: 2002-06-10 20:40:07
    Od: "Kamil Ł." <k...@p...net>

    Użytkownik "Papik" <p...@g...w.astercity.net> napisał w
    wiadomości news:slrnag9coc.76o.papikUSUNmnie@cocoon.acn.waw.pl.
    ..
    <cut>
> [...]
    > Do delikwenta nie trafia no i jest w tym momencie bezkarny.
    >
    > (w cyfrowej postaci zawsze jednoznacznie okresla Ci wysylajacego: nr.

    Chyba sie nie zrozumielismy, tak jak Ty wysylasz posta z adresu
    cocoon.acn.waw.pl (czyli adresu IP 62.121.86.109
    ) tak jak i kazda inna osoba, nie wazne czy tak jak ty, czy moze wysyla
    wiadomosc z POCZTY, to ta poczta posiada taki adres IP ktory widzimy, a
    wlasciciel serwera - administrator skad zostala wyslana ta przesylka z tej
    POCZTY ma wszystkie dane osoby wysylajacej, tak jak Twoje dane posiada
    administrator serwera na cocoon.acn.waw.pl Wiec tak jak napisales ze dojada
    do POCZTY, a potem do delikwenta bo jezeli administrator nie poda danych
    jego to bedzie on za niego odpowiadal - tak mi sie zdaje :)

    Lepton

  • 17. Data: 2002-06-10 20:42:46
    Od: "Kamil Ł." <k...@p...net>

    ehh sorka, moj blad, nie dojdzie sie do osoby ktora wyslala nam cos, jezeli
    polaczyla sie z internetem przez modemik :( bo ma zmienny IP :/ ale inne
    osoby bezproblemu.

    Lepton

  • 18. Data: 2002-06-10 21:05:11
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Mon, 10 Jun 2002 22:42:46 +0200, Kamil Ł. napisał/napisała:
    > ehh sorka, moj blad, nie dojdzie sie do osoby ktora wyslala nam cos, jezeli
    > polaczyla sie z internetem przez modemik :( bo ma zmienny IP :/ ale inne
    > osoby bezproblemu.

    Dojdzie sie ! TPSA ma logi z tych polaczen i dokladnie wie, kiedy jaki numer
    mial jakie IP ;)

    Poza tym pisalem o POCZCIE POLSKIEJ.
    Wrzucasz list/paczke do skrzynki na listy bez wlasnego adresu zwrotnego -
    jak teraz namierzysz tego co wysyla takie cos ??
    NIJAK ;)

  • 19. Data: 2002-06-11 10:37:56
    Od: "Kamil Ł." <k...@p...net>

    Użytkownik "Papik" <p...@g...w.astercity.net> napisał w
    wiadomości news:slrnaga56c.8nd.papikUSUNmnie@cocoon.acn.waw.pl.
    ..
    > Poza tym pisalem o POCZCIE POLSKIEJ.
    > Wrzucasz list/paczke do skrzynki na listy bez wlasnego adresu zwrotnego -
    > jak teraz namierzysz tego co wysyla takie cos ??
    > NIJAK ;)

    Podobno POCZTA POLSKA nie przyjmuje paczek bez adresu zwrotnego ;-P Nawet
    kiedys list chialem wyslac bez adresu zwrotnego i mi pani w okienku nie
    chiala podbic listu :(

    Lepton

  • 20. Data: 2002-06-11 10:39:20
    Od: "Kamil Ł." <k...@p...net>

    A jesli wrzucisz paczke/list do skrzynki bez adresu zwrotnego to powinni
    takie paczki ignorowac i oddawac np. do biura rzeczy zagubionych.

    Lepton