  • 1. Data: 2002-06-09 13:39:32
    Temat: Przemoc fizyczna a oblanie woda
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

    Tak wlasnie ostatnio mysle o roznych takich ktorzy drogi blokuja, cos tam
    rozsypuja, czy inne burdy wszczynaja (slusznosc hasel ktore gloasza to juz
    inna rzecz i nie nia mam zamiar sie zajmowac).

    No wiec zasatanawia mnie przed czym tak na prawde chroni posla immunitet?
    Czy policji wolno zlapac posla, wsadzic do radiowozu, jak sie stawia to go
    puknac lekko palka? Itp...

    A druga sprawa - czy uzycie armatki wodnej bedzie uwazane jako uzycie
    przemocy fizycznej?
    Chodzi o to ze jezeli stanie przed blokada drogi taka armatka i pozamiata z
    drogi blokujacych, to czy tak wolno?
    Ludzi zmoczeni zimna woda szybko traca bojowy nastroj i zazwyczaj udaja sie
    do domow w celu przebrania i wysuszenia :-)

    I czy wolno na przyklad poslow cos tam blokujaych traktowac armatka? Taki
    posel to juz wogole - przyszedl pod krawatem, w koszuli i gajerku a tu go
    zmoczyli - brzydko przed kamera wyglada itp, wiec tez sie zmywa od razu.

  • 2. Data: 2002-06-09 13:42:02
    Temat: Re: Przemoc fizyczna a oblanie woda
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl> wrote in
    pl:

> [...]
    > Taki posel to juz wogole - przyszedl pod krawatem, w koszuli i gajerku
    > a tu go zmoczyli - brzydko przed kamera wyglada itp, wiec tez sie

    Świetny pomysł :) Powinno się taką armatkę zamocować w, a obecnie w sumie
    przed sejmem (skoro pewien pan i tak nie ma tam prawa wstępu ;)

    --
    Rafał 'Raf256' Maj

  • 3. Data: 2002-06-10 20:14:13
    Od: leh <l...@...pl>

    Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl> skribis:

    >Tak wlasnie ostatnio mysle o roznych takich ktorzy drogi blokuja, cos tam
    >rozsypuja, czy inne burdy wszczynaja (slusznosc hasel ktore gloasza to juz
    >inna rzecz i nie nia mam zamiar sie zajmowac).

    gdyby se to zle nie kojarzylo, wyslalbym na nich czolgi. Niech sobie colg
    powolutku pelznie w kierunku blokady - okaze sie kto bedzie chcial narazic
    zycie dla sprawy :)

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Ciekawa strona: <http://blueheaven.prv.pl>
    Wszystkie twierdzenia sa w pewnym sensie prawdziwe, w pewnym sensie falszywe,

  • 4. Data: 2002-06-10 21:18:57
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

    leh wrote:

    > gdyby se to zle nie kojarzylo, wyslalbym na nich czolgi. Niech sobie colg
    > powolutku pelznie w kierunku blokady - okaze sie kto bedzie chcial narazic
    > zycie dla sprawy :)

    Ci z tylu (gory) zaraz by kogos z przodu (dolu) wepchneli pod gasienice