  • 1. Data: 2002-06-09 13:19:28
    Temat: porod a obecnosc ojca
    Od: "Piotr Wojcicki" <p...@4...pl>

    Dowiedzialem sie, ze szpital pobiera oplate za obecnosc ojca przy
    porodzie wlasnego dziecka. Czy jest to zgodne z prawem ? Czy
    oplata 600zl za taka przyjemnosc nie wydaje sie za wysoka ?
    Czy to nie nadaje sie do rzecznika praw obywatelskich ?

  • 2. Data: 2002-06-09 13:39:03
    Temat: Re: porod a obecnosc ojca
    Od: Leszek Olszewski <r...@p...pl-nospam>

    In article <c...@2...77.145.13>, p...@4...pl says...
> [...]
    > oplata 600zl za taka przyjemnosc nie wydaje sie za wysoka ?
    > Czy to nie nadaje sie do rzecznika praw obywatelskich ?

    U nas w szpitalu kosztowalo to 50pln. Ale z tego co wiem kazdy szpital
    sam sobie ustala reguly - mozna sobie jednak przeciez szpital do porodu
    wybrac.

    Leszek

    --
    http://www.google.com
    Search before you ask.

  • 3. Data: 2002-06-09 14:06:14
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Sun, 9 Jun 2002 15:19:28 +0200, Piotr Wojcicki napisał/napisała:
> [...]
    > oplata 600zl za taka przyjemnosc nie wydaje sie za wysoka ?
    > Czy to nie nadaje sie do rzecznika praw obywatelskich ?

    O cholera..
    Czyli juz wiem,gdzie oja koieta bedzie ew. rodzic :) W rodzinnej
    miejscowosci, gdzie oboje mamy "wtyki" w szpitalu :-]]]]

    --
    Motto: * Byle do 21 października ! * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701

  • 4. Data: 2002-06-09 16:37:15
    Od: "g7" <g...@n...yahoo.com>

    Użytkownik "Piotr Wojcicki" <p...@4...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oplata 600zl za taka przyjemnosc nie wydaje sie za wysoka ?
    > Czy to nie nadaje sie do rzecznika praw obywatelskich ?

    Bo widzisz, w szpitalach to oni z reguły inaczej to nazywają. Że to nie jest
    opłata za to że ojciec może być przy porodzie, ale przeważnie za to, że jest
    to osobna sala - sala porodów rodzinnych, z dodatkowym "extra" wyposażeniem
    lub pięknie wymalowana :)) Bo na wspólnej porodówce inne panie mogą się czuć
    skrępowane obecnością cudzych mężów - i wcale im się nie dziwię :)) A jak
    już rodzi się w osobnej sali a nie na ogólnej, to zwykle trzeba dopłacić
    położnej i/lub lekarzowi, żeby do tej sali zaglądał. Bo te położne, które są
    na dyżurze muszą być na sali ogólnej, więc nie miałyby czasu/ochoty na
    zajście gdzie indziej...
    Takie życie...

    Pozdrawiam,
    Hanka

  • 5. Data: 2002-06-10 16:16:28
    Od: "Magdalena Budzynska" <m...@p...pl>

> [...]
    > oplata 600zl za taka przyjemnosc nie wydaje sie za wysoka ?
    > Czy to nie nadaje sie do rzecznika praw obywatelskich ?

    Wtam...
    w Szptalu Brudnowskim w Warszawie (Klinika Akademii Medycznej w Wawie)
    obecnosc osoby towarzyszacej (moze to byc dowolna osoba wskazana przez
    rodzaca) przy porodzie jest bezplatna, a porod odbywa sie na tradycyjnej
    sali porodowej, w ktorej rodzi tylko jedna rodzaca
    zdjecie z sali:
    http://www.antykoncepcja.pl/szkola/por1.jpg

    platny natomiast jest dopiero porod na specjalnej sali, zwanej sala porodow
    rodzinnych, wyposazonej w kanapy, fotele, i kilka innych udogodnien...
    zdjecia z sali:
    http://www.antykoncepcja.pl/szkola/por2.jpg
    oraz
    http://www.antykoncepcja.pl/szkola/por3.jpg

    pozdrawiam

    WaldiM
    www.antykoncepcja.pl

    p.s. ze wzgledu na awarie kompa glownego chwilowo z konta Pani mego zycia