  • 1. Data: 2002-06-09 16:41:21
    Temat: Warunki szkodliwe
    Od: "Monika" <a...@a...pl>

    Czy praca w gabinetach fizykoterapii jest szkodliwa dla zdrowia- chodzi mi o
    podstawę prawną. Jesli chodzi o wymiar czasu pracy jest ustalony 5
    godz./dziennie i 26,5/ tyg. Czy stosuje sie tu dodatek za szkodliwość?
    Pozdrawiam. Kasia

    a...@a...pl

  • 2. Data: 2002-06-11 03:38:27
    Temat: Re: Warunki szkodliwe
    Od: m...@c...pl (mikrom)

    Serdecznie Witam Monika !
    W nawiązaniu do e-maila z dn.2002-06-09
    Uprzejmie informuję:

    M> Czy praca w gabinetach fizykoterapii jest szkodliwa dla
    M> zdrowia- chodzi mi o podstawę prawn?. Jesli chodzi o
    M> wymiar czasu pracy jest ustalony 5 godz./dziennie i 26,5/
    M> tyg. Czy stosuje sie tu dodatek za szkodliwo?ć?
    M> Pozdrawiam. Kasia
    M> a...@a...pl

    Aby uznać warunki pracy za szkodliwe - nalezy
    bezwzględnie zażądac przeprowadzenia pomiarów
    szkodliwosci. To jest obowiazek zakładu pracy - bez
    żądania. Co do dodatku - szukac w porozumieniach,
    układach zbiorowych. Dobrze jest sie skontaktowac z PIP.

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Mirosław m...@c...pl

    10 czerwca 2002 poniedziałek 06:40