  • 71. Data: 2009-03-21 08:19:41
    Temat: Re: Deprawowanie małoletnieo dziecka
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik " maxi" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:gq1

    > Śmieszne.

    Niestety dokładnie tak to wygląda.

    > kot to żywa istota - także ma swoje prawa.

    No to pozwij brata za obrazę kociego majestatu, a nie aferę o dzieciaka
    robisz.

  • 72. Data: 2009-03-21 08:20:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Połowa? To bardzo ostrożne szacunki... Spokojnie 2/3 albo nawet 3/4
    > rodziców
    > nie nadaje się do wychowywania dzieci.
    > I sądzę, że wszystkim wyszłoby to na dobre.

    Ale co wyszłoby na dobre?
    Kolejne martwe prawo, czy rewolucja (gdyby próbować go przestrzegać)?

  • 73. Data: 2009-03-21 08:22:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Jakiś obcy pchlarz roznoszacy choroby włazi na cudzy teren?

    Podejrzewam, że pchlarz nie jest obcy, tylko siostrzyczki.

    > Oczywiście, że
    > trzeba natychmiast się go pozbyć.

    Na szczęście nie mam tego problemu.
    Zrobiłbym generalnie tak samo, ale mój pies przeważnie jest szybszy. ;-)
    Tylko potem mam problem co z kocim truchłem zrobić.

  • 74. Data: 2009-03-21 08:23:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Chyba nas inne panie od polskiego uczyły, bo mi nijak nie
    > wychodzi, że kot był głównym bohaterem.

    A to już nie moja wina, że Ci nie wychodzi.

    > Przyjrzyj się wątkowi dokładnie, to zobaczysz, że już
    > wcześniej zwrócono uwagę na mozliwosc istnienie konfliktu
    > między maxi a tatusiem dziecka.

    Ano.
    Sam to zrobiłem.
    Ale cały czas brak opisu rzeczywistych zagrożeń dla dziecka.

  • 75. Data: 2009-03-21 08:34:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > dziecka.
    >
    > To Twoja interpretacja.
    > Lanie dziecka na imieninach tak, że aż goście zwijają żagle,
    > to przejaw ojcowskiej miłości i dbałości, wg. Ciebie?

    Po pierwsze - znasz to z piątej ręki, więc nawet oceniać ciężko, o ile w
    ogóle coś było na rzeczy.
    Po drugie - nie wiadomo za co, więc tym bardziej.

    W każdym razie na pewno bezstresowe wychowanie jest dużo większym brakiem
    dbałości niż zasłużony klaps, jeśli o to Ci chodzi.

  • 76. Data: 2009-03-21 08:47:04
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:

    > To nie ja, to wątkotwórczyni.
    > Kot był główną postacią tego dramatu opisanego (jej
    zdaniem rzecz jasna).

    Chyba nas inne panie od polskiego uczyły, bo mi nijak nie
    wychodzi, że kot był głównym bohaterem. Jak dla mnie, był
    tylko ilustracją zachowań ojca dziecka.

    > Podziwiam zdolności wychwytywania w tekście pisanym
    rzeczy, które w nim

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 77. Data: 2009-03-21 09:27:10
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:

    > Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:

    > A to już nie moja wina, że Ci nie wychodzi.

    I nie masz dowodów na to, że Twoja interpretacja jest
    słuszna:P

  • 78. Data: 2009-03-21 10:16:24
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:

    > Po pierwsze - znasz to z piątej ręki, więc nawet oceniać
    ciężko, o ile w
    > ogóle coś było na rzeczy.

    Jak wszystko na grupach.

    > Po drugie - nie wiadomo za co, więc tym bardziej.

    Za co by nie było, dzieci się nie leje.

    > W każdym razie na pewno bezstresowe wychowanie jest
    dużo większym brakiem
    > dbałości niż zasłużony klaps, jeśli o to Ci chodzi.

    Po pierwsze bezstresowe wychowanie to jakiś mit.
    Po drugie klaps, to klaps, a bicie to bicie. Na klapsa goście
    nie zareagowaliby wianiem z miejsca zdarzenia.
    Po trzecie, na przemoc w rodzinie należy reagować, zanim
    pojawią się nagłówki gazet informujace o dziecku w szpitalu
    z ciężkim pobiciem.
    Tyle ode mnie. EOT

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 79. Data: 2009-03-21 10:57:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > ciężko, o ile w
    >
    > Jak wszystko na grupach.

    > Za co by nie było, dzieci się nie leje.

    Nie powinno się, powinno się znać lepsze metody.
    Ale ta jest lepsza niż brak jakiejkolwiek.

    > dużo większym brakiem
    >
    > Po pierwsze bezstresowe wychowanie to jakiś mit.

    Niekoniecznie.
    Nie raz spotykałem szczyla, po którym od razu było widać, że nigdy wpierdol
    nie dostał, a by mu się przydało i to mocno.
    Najlepiej tu i teraz.

    > Po drugie klaps, to klaps, a bicie to bicie. Na klapsa goście
    > nie zareagowaliby wianiem z miejsca zdarzenia.

    Nie dałbym za to głowy.
    Mogli być tak przewrażliwieni, jak Wy dwie na punkcie kotów.

  • 80. Data: 2009-03-21 13:16:16
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Sat, 21 Mar 2009 09:20:21 +0100, Cavallino napisał(a):

    /.../

    > Ale co wyszłoby na dobre?
    > Kolejne martwe prawo, czy rewolucja (gdyby próbować go przestrzegać)?

    No jak to co? Zaraz po porodzie odbieranie dziecka rodzicom, po czym
    trafi do żłobka/przedszkola/domu dziecka gdzie się zajmą nim światli
    pedagodzy wykształceni pedagogicznie. A czy rodzice są kształceni? nie.