  • 61. Data: 2009-03-20 18:14:17
    Temat: Re: Deprawowanie małoletnieo dziecka
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Nigdzie wątkotwórca nie przejawil takiej postawy

    To już Twoje zdanie.
    W którym jak widzisz nie bardzo masz poparcie.

    > I o to chodzi.

    Dokładnie.
    Podejrzenia od chęci zemsty za obrazę kota należy jednak odróżnić.

  • 62. Data: 2009-03-20 19:55:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Nie wiem, coś Ty się tego kota tak uczepił.

    To nie ja, to wątkotwórczyni.
    Kot był główną postacią tego dramatu opisanego (jej zdaniem rzecz jasna).

    >IMHO tam jest jeszcze jedno dno,
    > i wcale nie dotyczy ono kota. A dzieciak może ucierpieć.

    Podziwiam zdolności wychwytywania w tekście pisanym rzeczy, które w nim
    napisane nie zostały.
    Zawsze mi ich brakowało. ;-)

  • 63. Data: 2009-03-20 20:28:58
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:

    > To już Twoje zdanie.
    > W którym jak widzisz nie bardzo masz poparcie.

    Nie zabiegam o poparcie. Nie popieram tylko Twojego zdania w kwestii tyego,
    co watkotwórca miał na myśli.

    > Dokładnie.
    > Podejrzenia od chęci zemsty za obrazę kota należy jednak odróżnić.

    Nie wiem, coś Ty się tego kota tak uczepił. IMHO tam jest jeszcze jedno dno,
    i wcale nie dotyczy ono kota. A dzieciak może ucierpieć.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 64. Data: 2009-03-20 21:35:38
    Od: " maxi" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > Kot był główną postacią tego dramatu opisanego (jej zdaniem rzecz jasna).
    Nieprawda. Nie czytasz uważnie - główną postacią dramatu jest tu małoletnie
    dziecko.
    Nie wprowadzaj zamieszania i nie zmieniaj faktów. Czytaj ze zrozumieniem.

  • 65. Data: 2009-03-20 21:42:14
    Od: " maxi" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    KRZYZAK <k...@g...com> napisał(a):

    > Jasne jest to, ze motywacja kociary nie jest dobro dziecka, tylko
    > wsadzenie facetowi szpili za obraze kociego majestatu.
    Śmieszne.
    kot to żywa istota - także ma swoje prawa.

  • 66. Data: 2009-03-20 21:53:50
    Od: " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > A co zrobisz jak się okaże, że połowa społeczeństwa testu nie przejdzie?

    Połowa? To bardzo ostrożne szacunki... Spokojnie 2/3 albo nawet 3/4 rodziców
    nie nadaje się do wychowywania dzieci.
    I sądzę, że wszystkim wyszłoby to na dobre.

  • 67. Data: 2009-03-20 22:00:32
    Od: " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Baloo <b...@o...eu> napisał(a):

    > Taaa... do czasu, gdyby okazało się, że jakiś dupek żołędny zdecydował, że
    > Ty dzieci mieć nie powinieneś ;-)

    A dałbyś takie pozwolenie potencjalnemu ojcu, który uczy dziecko, że świat
    jest okrutny, więc musi rozpychac się łokciami i iść do celu po trupach, a jak
    go ktos uderzy, to ma oddać w dwójnasób? ;) Że jak nie będzie jebać innych, to
    jego wyjebia? ;)
    Jesli tak, to miałbym szanse pozwolenie uzyskać. ;)

    > Poza tym chyba nie masz bladego pojęcia o czym piszesz.

    O tym, ze zdecydowana większość ludzi nie powinna mieć dzieci.

  • 68. Data: 2009-03-20 22:04:25
    Od: " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > Dokładnie tak.
    > Pewnie i efekt mógłby być lepszy niż ciąganie ich po sądach.

    Jakiś obcy pchlarz roznoszacy choroby włazi na cudzy teren? Oczywiście, że
    trzeba natychmiast się go pozbyć. Tego bym uczył swoje dziecko.

  • 69. Data: 2009-03-20 22:40:56
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał

> [...]
    > a jak
    > go ktos uderzy, to ma oddać w dwójnasób? ;) Że jak nie będzie jebać

    Dałbym :)

    > O tym, ze zdecydowana większość ludzi nie powinna mieć dzieci.

    Nie ma to jednak nic wspólnego z tym, by odgórnie wprowadzać takie
    uregulowania, bo to śmierdzi totalitaryzmem.

  • 70. Data: 2009-03-21 08:18:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik " maxi" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Nieprawda. Nie czytasz uważnie - główną postacią dramatu jest tu
    > małoletnie
    > dziecko.

    A ja cały czas mam wrażenie, że to dziecko jest opisane jak środek do
    dokopania bratu.