  • 51. Data: 2009-03-20 14:48:07
    Temat: Re: Deprawowanie małoletnieo dziecka
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    maxi wrote:

    > Od tego właśnie się zaczyna, potem przyjdzie kolej na ludzi .

    Sugerujesz, że zostanę seryjnym mordercą?;-)

    S, NMSP
    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 52. Data: 2009-03-20 15:00:06
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:

    > Zgadza się.
    > Jeśli robi coś złego dziecku, trzeba reagować.
    > Pytanie czy dawanie złego przykładu to taka sytuacja.
    > IMO nie.

    Masz dzieci?
    Wygląda na to, że nie, inaczej wiedziałbyś, że dzieci ucza się przez
    naśladowanie dorosłych.
    Dla tego dla mnie kopanie kota i pozwalanie na to, żeby dziecko było
    świadkiem awantur sadziedzkich czy rodzinnych, jest szkodliwe.
    Pytanie tylko, czy wątkodawca wie, że dzieje się coś złego, czy wydaje mu
    się, że wie.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 53. Data: 2009-03-20 15:16:42
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:

    > Cały czas nie rozumiesz że nie o to chodzi.
    > Ja sobie zdaję sprawę, że dawanie złego przykładu jest złe.

    A juz myslałam, że myślisz, że to nie ma znaczenia.

    > Tyle że świat nie jest czarno-biały i to że coś jest złe, nie oznacza że
    > można to zastąpić coś dużo bardziej złym.
    > Np. próbą odebrania dzieci (bo jak rozumiem o to tu chodzi).

    Dlaczego widzisz tylko zastępowanie złego gorszym? Np. odebranie dziecka
    psychopacie i umieszczenie w domu normalnych dziadków czy wujostwa to dla
    niego dobre, czy złe?

    > Na razie mowa była tylko o mówieniu o kopaniu, a nie o kopaniu, więc nie
    > przekręcaj.

    Ok, może masz rację, ale dla mnie ojciec, który na uwagę dziecka o ładnym
    kotku reaguje propozycją skopania kotka to nie jest normalny człowiek.

    > A nawet jeśli - za kopanie są paragrafy, a odbierania dzieci nie ma w
    > wykazie kar za ten czyn.

    Ale może warto by sie przyjrzeć, czy tatuś równie ochoczo nie kopie synka?

    > Z kolei za awantury zazwyczaj odpowiadają dwie strony, nie ma
    > jednostronnych awantur.

    I normalny rodzic awanturuje się po odesłaniu dziecka do domu. Właśnie po
    to, żeby go w burdy nie wciągać (czasem człowiek musi, inaczej się udusi)

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 54. Data: 2009-03-20 15:18:22
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Baloo wrote:

    > "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > I uważasz, że co należałoby zrobić w takim przypadku?

    Przyjrzeć się problemowi z bliska.
    A będąc świadkiem nie bać się zwrócić uwagi tatusiowi.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 55. Data: 2009-03-20 15:36:38
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    KRZYZAK wrote:

    > Jasne jest to, ze motywacja kociary nie jest dobro dziecka, tylko
    > wsadzenie facetowi szpili za obraze kociego majestatu.

    Chyba przesadzasz. Możliwe, że chodzi o szpilę, ale kot był tylko
    przykładem, jednym z kilku.

    --
    pozdrawiam
    Justyna, też kociara, ale psów i dzieci nie kopię.

  • 56. Data: 2009-03-20 15:40:46
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:

    > Nie wiem, czy to kobieca skłonność do przesady, ale na podstawie tego co
    > opisano mówienie o psychopatii to gruba przesada.

    A tu akurat nie miałam na mysli akurat tego konkretnego faceta. Chciałam Ci
    pokazać, że nie zawsze rodzina biologiczna jest czymś, o co warto walczyć.

    > Ktoś kto więcej uwagi poświęca jakości życia kota niż dziecka też nie.

    Nigdzie wątkotwórca nie przejawil takiej postawy (było tam coś o rzucaniu
    talerzami, braku owoców, praniu mozgu dziecku "tej pani nie znam" o ciotce
    etc)

    > Jeśli tylko są takie podejrzenia to jak najbardziej.

    I o to chodzi.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 57. Data: 2009-03-20 16:59:58
    Od: " maxi" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    krys <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Pytanie tylko, czy wątkodawca wie, że dzieje się coś złego, czy wydaje mu
    > się, że wie.
    Wiem, nie wydae mi się.

  • 58. Data: 2009-03-20 17:05:29
    Od: " maxi" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    krys <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ale może warto by sie przyjrzeć, czy tatuś równie ochoczo nie kopie synka?
    Czy kopał - nie widziałam, ale widziałam, jak go zbił , i nie tylko raz to
    było. Na jego własnych imieninach, przy gościach, tak mu przylał, ze goście
    zaraz się zebrali i odjechali.
    Rodzina jego zony i chrzestna /stąd wiem, bo to moja cioteczna siostra /

  • 59. Data: 2009-03-20 17:05:46
    Od: " maxi" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 60. Data: 2009-03-20 18:14:05
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    maxi wrote:

> [...]
    > goście zaraz się zebrali i odjechali.
    > Rodzina jego zony i chrzestna /stąd wiem, bo to moja cioteczna siostra /

    I co - nie znalazł się nikt, komu przeszkadzałoby lanie dzieciaka?
    Jak słyszysz, że go leje, albo widujesz ślady pobicia, to dzwoń po policję i
    tyle.
    --
    pozdrawiam
    Justyna