    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Deprawowanie małoletnieo dziecka
    Date: Fri, 20 Mar 2009 16:16:42 +0100

    Cavallino wrote:

    > Cały czas nie rozumiesz że nie o to chodzi.
    > Ja sobie zdaję sprawę, że dawanie złego przykładu jest złe.

    A juz myslałam, że myślisz, że to nie ma znaczenia.

    > Tyle że świat nie jest czarno-biały i to że coś jest złe, nie oznacza że
    > można to zastąpić coś dużo bardziej złym.
    > Np. próbą odebrania dzieci (bo jak rozumiem o to tu chodzi).

    Dlaczego widzisz tylko zastępowanie złego gorszym? Np. odebranie dziecka
    psychopacie i umieszczenie w domu normalnych dziadków czy wujostwa to dla
    niego dobre, czy złe?

    > Na razie mowa była tylko o mówieniu o kopaniu, a nie o kopaniu, więc nie
    > przekręcaj.

    Ok, może masz rację, ale dla mnie ojciec, który na uwagę dziecka o ładnym
    kotku reaguje propozycją skopania kotka to nie jest normalny człowiek.

    > A nawet jeśli - za kopanie są paragrafy, a odbierania dzieci nie ma w
    > wykazie kar za ten czyn.

    Ale może warto by sie przyjrzeć, czy tatuś równie ochoczo nie kopie synka?

    > Z kolei za awantury zazwyczaj odpowiadają dwie strony, nie ma
    > jednostronnych awantur.

    I normalny rodzic awanturuje się po odesłaniu dziecka do domu. Właśnie po
    to, żeby go w burdy nie wciągać (czasem człowiek musi, inaczej się udusi)

    --
    pozdrawiam
    Justyna