  • 31. Data: 2022-06-30 09:29:53
    Temat: Re: Data zgonu w akcie zgonu
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Musisz mi to rozrysować na jakimś konkretnym przykładzie rodzinnym ;)

    Z życia:

    W wypadku samochodowym zginęła matka (panna) z córką. Córka miała
    wpisany czas zgonu kilka minut po matce (dawała oznaki życia po
    przybyciu ratowników). Dom matki (kupiony na "cichą" spółkę z babcią i
    przez te trzy kobiety zamieszkały) przypadł ojcu córki który w nowym
    związku miał niepełnoletnie dziecko. Parę lat trwało, zanim udało się tę
    sytuację odkręcić - ojciec nie chciał rościć sobie żadnych praw do tego
    domu.

  • 32. Data: 2022-06-30 10:14:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2022-06-30 o 09:29, Andrzej Kłos pisze:

> [...]
    > związku miał niepełnoletnie dziecko. Parę lat trwało, zanim udało się tę
    > sytuację odkręcić - ojciec nie chciał rościć sobie żadnych praw do tego

    Skoro nie chciał, mógł odrzucić spadek. Wówczas odziedziczyli by dalsi
    spadkobiercy, może nawet ta "babcia".

    A jak to tam "odkręcono"?

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2022-06-30 10:43:11
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Np. spadek.

    -----

  • 34. Data: 2022-06-30 11:08:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2022-06-30 o 10:43, ąćęłńóśźż pisze:
    > Np. spadek.
    >

    > -----

    Kurde, tyle lat minęło, a ącki nadal nie nauczył się cytować i nie
    wiadomo o czym pierdoli...

    --
    Liwiusz

  • 35. Data: 2022-06-30 11:54:39
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Skoro nie chciał, mógł odrzucić spadek. Wówczas odziedziczyli by dalsi
    > spadkobiercy, może nawet ta "babcia".

    miał niepełnoletnie dziecko z nowego związku...

  • 36. Data: 2022-06-30 12:13:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2022-06-30 o 11:54, Andrzej Kłos pisze:

    > miał niepełnoletnie dziecko z nowego związku...

    I jak to odkręcili?

    --
    Liwiusz

  • 37. Data: 2022-06-30 13:47:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29.06.2022 o 20:18, Liwiusz pisze:

    > Jest całkiem spore. Często się to zdarza w wypadkach samochodowych.

    Ale to jest jedno zdarzenie i przyjmuje się, że zmarły jednocześnie.
    Mnie chodził o dwa różne wypadki.

    --
    Robert Tomasik

  • 38. Data: 2022-06-30 13:58:46
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.06.2022 o 12:13, Liwiusz pisze:

    > I jak to odkręcili?

    Pewnie najprościej, czyli podarował swojej "teściowej".

    --
    Robert Tomasik

  • 39. Data: 2022-06-30 14:03:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Pewnie najprościej, czyli podarował swojej "teściowej".

    nie wydaje mi się:

    "Parę lat trwało, zanim udało się tę sytuację odkręcić"

    Stąd ciekawi mnie, co tyle trwało. Fałszowali godziny zgonów w dokumentach?

    --
    Liwiusz

  • 40. Data: 2022-06-30 14:25:23
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Liwiusz pisze:

    > I jak to odkręcili?

    To jest historia "z życia", więc nie znam wszystkich jej aspektów. Na
    pogrzebie babci mówiło się, że zmarła "na swoim", ale trwało to bardzo
    długo. Dywagując: nie można chyba było oczekiwać na dojście
    niepełnoletniego do pełnoletności i odrzucenie przez niego bo to chyba
    tak nie działa.

    Ale to OT, to był tylko przykład, jak istotny czasami jest czas zgonu w
    papierach.