    From: Andrzej Kłos <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Data zgonu w akcie zgonu
    Date: Thu, 30 Jun 2022 09:29:53 +0200
    <62bc9e90$0$449$65785112@news.neostrada.pl>
    <62bca1f6$0$562$65785112@news.neostrada.pl>
    <62bd46f6$0$487$65785112@news.neostrada.pl>

    Liwiusz pisze:

    > Musisz mi to rozrysować na jakimś konkretnym przykładzie rodzinnym ;)

    Z życia:

    W wypadku samochodowym zginęła matka (panna) z córką. Córka miała
    wpisany czas zgonu kilka minut po matce (dawała oznaki życia po
    przybyciu ratowników). Dom matki (kupiony na "cichą" spółkę z babcią i
    przez te trzy kobiety zamieszkały) przypadł ojcu córki który w nowym
    związku miał niepełnoletnie dziecko. Parę lat trwało, zanim udało się tę
    sytuację odkręcić - ojciec nie chciał rościć sobie żadnych praw do tego
    domu.