  • 1. Data: 2022-06-26 10:45:34
    Temat: mObywatel
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Ostatnio otrzymujemy sms-y z informacją że mObywatel traci ważność i
    należy odnowić. To fejk czy prawda?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2022-06-26 10:53:02
    Temat: Re: mObywatel
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    > Ostatnio otrzymujemy sms-y z informacją że mObywatel traci ważność i
    > należy odnowić. To fejk czy prawda?

    Profil zaufany ePUAP trzeba odnawiać
    https://www.gov.pl/web/uw-podkarpacki/potwierdzanie-
    przedluzanie-waznosci-i-uniewaznianie-profilu-zaufan
    ego

    Aby zalogować się do mObywatel potrzebny jest ważny profil zaufany. Może
    to o to chodzi.

  • 3. Data: 2022-06-26 10:57:35
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 26 Jun 2022 10:53:02 +0200, Krzysztof kw1618 napisał(a):

> [...]
    ego

    > Aby zalogować się do mObywatel potrzebny jest ważny profil zaufany. Może

    Już sprawdziłem, rzeczywiście mObywatel wymaga odnwienia.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2022-06-27 08:36:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    przedluzanie-waznosci-i-uniewaznianie-profilu-zaufan
    ego

    > Już sprawdziłem, rzeczywiście mObywatel wymaga odnwienia.

    Raz do roku co najmniej. I lepiej zrobić to wcześniej w wygodnym czasie,
    bo robienie tego na szybko, przez telefon, gdzieś w terenie, bo akurat
    się chce dowód pokazać, jest bardzo upierdliwe.

    --
    Liwiusz