  • 41. Data: 2003-12-15 07:47:04
    Temat: Re: Dane osobowe.
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    news:bres1r.1oo.1@p.i.k.i...

    > Większość (w tym i ja) sortuje wg. "wysłano" czyli
    > *daty wysłania posta*

    Skad wiesz co robi 'wiekszosc'? Bo np. wg mnie 'wiekszosc' sortuje (tak jak
    ja) alfabetycznie po tytule watku).
    "I nie oddam panu tego plaszcza i co mi pan zrobisz?"

    --

    Leszek Grelak - Lesio5
    "Ino to ciarachy tworde, trza by stoć i walić w morde"

  • 42. Data: 2003-12-15 07:48:28
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

> [...]
    > news:brc4cb$ra2$1@absinth.dialog.net.pl 13.12.2003 11:13
    > i następne już z dobrą datą
    > news:br9gb0$ebg$1@absinth.dialog.net.pl 12.12.2003 11:19
    > news:br9gh3$ii0$1@absinth.dialog.net.pl 12.12.2003 11:22
    > news:br9gkd$kjl$1@absinth.dialog.net.pl 12.12.2003 11:24
    > news:brcav2$m0v$1@absinth.dialog.net.pl 12.12.2003 13:05
    > itd.
    > Mój post z korektą czasu był o 13:16 więc o tej godzinie mogłeś
    > się, całkowicie do tej pory nieświadomy, dowiedzieć o złym
    > czasie swych postów, a Ty jednak już wszyskie następne posty

    Nudzacy sie byly ORMOwiec?

  • 43. Data: 2003-12-15 07:51:04
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    .

    > Waż kolego słowa gdyż "Dialog", a właściwie admini
    > są *bardzo czuli* na skargi na użytkowników tego
    > łącza. Jeśli nie zmienisz swego podejścia do tematu
    > to poproszę Twego providera aby poinstruował Cię
    > jak należy zachowywać się w internecie.
    > Więc żeby nie było, że Ci nie mówiłem:
    >
    > 1. Nie pisz postów z przestawionym zegarem systemowym.
    > 2. Nie cytuj całych postów (nawet kilku) i pozostawiaj tylko
    > niezbędne_przycięte cytaty.
    > 3. Skonfiguruj czytnik - http://tinyurl.com/p5nb

    Pieniacz. Stworzyc tak dlugi watek oftopiczny i go kontynuowac to zwykle
    pieniactwo. Czyzby byly przewodnczacy kolegium ds. wykroczen?

  • 44. Data: 2003-12-15 07:51:58
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    > 90% grupowiczów uzywa OE i u nich posty z reguly uszeregowane sa zgodnie
    > z czasem wyslania posta.

    A zródlo danych skad?

  • 45. Data: 2003-12-15 08:42:09
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Lesio5" <I...@w...pI> napisał w
    wiadomości news:brjpvn$rd3$4@news.onet.pl

    > [..................]
    > Nudzacy sie byly ORMOwiec?

    Hehe, a co poznajesz mnie?. Służyliśmy
    w jednej formacji?. :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "...ile lat ma pański dwudziestoletni syn?"

  • 46. Data: 2003-12-15 08:44:04
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Lesio5" <I...@w...pI> napisał w
    wiadomości news:brjpvm$rd3$3@news.onet.pl

    > Skad wiesz co robi 'wiekszosc'? Bo np. wg mnie 'wiekszosc' sortuje (tak
    > jak ja) alfabetycznie po tytule watku).

    Dobrze, a skąd Ty masz takie przeświadczenie,
    że większość robi tak jak Ty?.

    > "I nie oddam panu tego plaszcza i co mi pan zrobisz?"

    Oddam Ci do kompletu swoje stare, znoszone buty.
    I co mi Pan podziękujesz?

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Aby czuć się wolnym istnieje prosty sposób:

  • 47. Data: 2003-12-15 08:47:01
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Lesio5" <I...@w...pI> napisał w
    wiadomości news:brjpvn$rd3$5@news.onet.pl

    > [...................]
    > Pieniacz. Stworzyc tak dlugi watek oftopiczny i go kontynuowac to zwykle
    > pieniactwo.

    "Może i owszem", ale to *przecież Ty go kontynuuejsz*

    > Czyzby byly przewodnczacy kolegium ds. wykroczen?

    Brak zdecydowania albo ORMO albo w/w.
    Może jednak SB?.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Prawdopodobieństwo wydarzenia jest odwrotnie

  • 48. Data: 2003-12-15 09:18:17
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    > Użytkownik "Lesio5" <I...@w...pI> napisał w
    > wiadomości news:brjpvn$rd3$4@news.onet.pl

    > Hehe, a co poznajesz mnie?. Służyliśmy
    > w jednej formacji?. :)

    NIe, ja bylem po przeciwnej stronie kordonu jaki tworzyles z tarcz wraz z
    kolegami...

  • 49. Data: 2003-12-15 09:19:25
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    > Użytkownik "Lesio5" <I...@w...pI> napisał w
    > wiadomości news:brjpvm$rd3$3@news.onet.pl

    > Dobrze, a skąd Ty masz takie przeświadczenie,
    > że większość robi tak jak Ty?.

    No widzisz chlopczyku, ze wlasnie do absurdu swój wlasny argument
    podniosles?

  • 50. Data: 2003-12-15 09:20:23
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    > Brak zdecydowania albo ORMO albo w/w.
    > Może jednak SB?.

    No tak, z 2 pensji nie wyzyles jeszcze trzecia z SB brales. Zapomnialem.