  • 1. Data: 2003-12-12 12:16:37
    Temat: Dane osobowe.
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Korekta czasu posta cwaniaka Ajgor'a.
    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Prawdopodobieństwo wydarzenia jest odwrotnie
    proporcjonalne do życzenia."
    www.amikom.com.pl

  • 2. Data: 2003-12-12 15:17:39
    Temat: Re: Dane osobowe.
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    > Korekta czasu posta cwaniaka Ajgora.

    Juz mialem przeprosic, bo mi sie cos z zegarem poprzestawialo w komputerze i
    nawet tego nie widzialem. Ale skoro na liscie poswieconej prawu nie pyta sie
    podsadnego o obrone, tylko od razu nazywa cwaniakiem, to nie przepraszam.

  • 3. Data: 2003-12-12 15:19:42
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    Użytkownik "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    A calkkiem na marginesie - coz takiego cwaniackiego jest w przestawionej
    dacie posta? Bo ja nic nie widzie.

  • 4. Data: 2003-12-12 15:27:29
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

> [...]

    > komputerze i nawet tego nie widzialem. Ale skoro na liscie poswieconej
    > prawu nie pyta sie podsadnego o obrone, tylko od razu nazywa

    Jest to *cwaniactwo* , ale chciałem napisać -
    "Korekta czasu cwaniackiego posta Ajgora"
    niby to samo, ale jak ładnie brzmi. :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Społeczeństwo nie jest samochodem lecz mułem,

  • 5. Data: 2003-12-12 15:28:44
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl> napisał w
    wiadomości news:brcmak$28t$1@absinth.dialog.net.pl

    > A calkkiem na marginesie - coz takiego cwaniackiego jest w przestawionej
    > dacie posta? Bo ja nic nie widzie.

    To, że taki post będzie "na pierwszym miejscu" aż
    do upływu czasu tego posta.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Człowiek postępuje rozsądnie wtedy i tylko wtedy,

  • 6. Data: 2003-12-12 15:59:55
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]

    pyta sie
    > podsadnego o obrone, tylko od razu nazywa cwaniakiem, to nie

    Nikt nie wierzy już w garbate aniołki i w to że zegar samoczynnie się do
    przodu przestawia .
    Netykieta nakazuje wycinać zbędne części posta a już szczególnie
    niepotrzebne wrotki.
    Cfaniaczku;))

    Pozdr
    Leszek

  • 7. Data: 2003-12-12 17:53:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 12 Dec 2003, Andrzej_K. wrote:

    >+ Korekta czasu posta cwaniaka Ajgor'a.

    ...a "cwaniactwo" to w czym ?

    pozdrowienia, Gotfryd
    (niedoinformowany)

  • 8. Data: 2003-12-12 18:27:36
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl

    > ...a "cwaniactwo" to w czym ?

    Czy Ty czytasz tylko jeden_pierwszy post danego
    wątka?
    Przecież podobne pytanie zadał Ajgor i ja mu
    w news:brcqbt.l4.1@p.i.k.i wyjaśniłem, że
    taki post będzie "na topie" aż do nadejścia
    godziny podanej w tym poscie. I na tym to
    "cwaniactwo" polega, że posty wysyłane po
    nim nie "spychają" go niżej j tak jak to się
    zwykle odbywa.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Pewnego dnia nie wytrzymal i uderzyl ową dziewczyne! Zrobił to delikatnie

  • 9. Data: 2003-12-12 19:12:13
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Uzytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisal w
    wiadomosci
    ezjan.zabrze.pl...

    > ...a "cwaniactwo" to w czym ?

    90% grupowiczów uzywa OE i u nich posty z reguly uszeregowane sa zgodnie
    z czasem wyslania posta. Przestawiajac czas w kompie do przodu powoduje
    ze mój post bedzie caly czas na "topie".

    Pozdr
    Leszek

  • 10. Data: 2003-12-12 19:16:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 12 Dec 2003, Leszek wrote:
    [...]
    >+ Nikt nie wierzy [...] w to że zegar samoczynnie
    >+ się do przodu przestawia .

    Trudno żebym *wierzył* w coś co organoleptycznie sprawdziłem :>
    (sprawdzić na postach .podatki)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (który w końcu wymienił ogniwo na płycie głównej :)