  • 1. Data: 2003-12-12 10:57:45
    Temat: Czy tak to wyglada?
    Od: Bischoop <B...@k...russia>

    Witam grupowiczow.

    Czy sprawa o posiadanie nielicencjonowanych (pirackich) kopi wyglada tak
    jak przytoczono to na witrynie?

    http://republika.pl/podstep/naloty/

    --
    % Bischoop | LRU: #260447 %
    % bischoop(at)o2.pl | GG:1705424 |ICQ:159794827 %

  • 2. Data: 2003-12-12 12:05:49
    Temat: Re: Czy tak to wyglada?
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    Użytkownik "Bischoop" < napisał w wiadomości

    > Witam grupowiczow.
    >

    > Czy sprawa o posiadanie nielicencjonowanych (pirackich) kopi wyglada tak
    > jak przytoczono to na witrynie?
    >
    > http://republika.pl/podstep/naloty/

    Czyli wolno miec. Ale nie wolno kupic (paserstwo), nagrac na plyte
    (utrwalanie), ani sprzedac. A wiec co odpowiesz, jak policjant Cie zapyta "A
    skad Pan ma tego windowsa"? Kupic nie wolno przeciez.

  • 3. Data: 2003-12-12 12:28:44
    Od: "bronek" <b...@g...pl>

> [...]
    "A
    > skad Pan ma tego windowsa"? Kupic nie wolno przeciez.

    Znalazłem na śmietniku - pełne są teraz pirackiego softu ;)

    Bronek

  • 4. Data: 2003-12-12 14:37:53
    Od: Bischoop <B...@k...russia>

    Liscie opadly i Ajgor wygrazmolil(a):

    > Czyli wolno miec. Ale nie wolno kupic (paserstwo), nagrac na plyte
    > (utrwalanie), ani sprzedac. A wiec co odpowiesz, jak policjant Cie zapyta "A
    > skad Pan ma tego windowsa"? Kupic nie wolno przeciez.

    I dokladnie o to mi chodzi, pewnej sytuacji komputer i plyty trafily na
    komende, na dysku oczywiscie mialem windowsa i programy nielegalne, i co
    teraz...?

  • 5. Data: 2003-12-13 15:06:49
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bronek" <b...@g...pl> napisał
    A wiec co odpowiesz, jak policjant Cie zapyta
    > "A

    Re : Zapyta ? Przy kawie ? Czy w trakcie przesłuchania ? Jeśli to
    ostatnie - to w jakim charakterze ? Podejrzanego - to najuprzejmiej proszę o
    zarzut. Świadka - odmawiam odpowiedzi na to pytanie i sam równie uprzejmie
    pytam się, z jakiego to powodu przesłuchujący nie uprzedził mnie (mając taki
    prawny obowiązek) o możliwości nieodpowiadania na niektóre pytania. A na to
    ostatnie pytanie przesłuchujący może odpowiadać w postępowaniu
    dyscyplinarnym.
    AR

  • 6. Data: 2003-12-13 15:46:53
    Od: Bischoop <B...@k...russia>

    Liscie opadly i Andrzej R. wygrazmolil(a):

> [...]
    > prawny obowiązek) o możliwości nieodpowiadania na niektóre pytania. A na to
    > ostatnie pytanie przesłuchujący może odpowiadać w postępowaniu

    w jakim charakterze to rowniez nie wiem, poprostu policjant zadzwonil do
    mnie, i jestem umowiony na wtorek.

  • 7. Data: 2003-12-13 16:25:43
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bischoop" <B...@k...russia> napisał
    > w jakim charakterze to rowniez nie wiem, poprostu policjant zadzwonil do
    > mnie, i jestem umowiony na wtorek.
    Re : Jeśli to policjantka - to weź kwiatka. A swoją drogą to zapewne
    ostatniej nocy znowelizowano KPK ? Cholera, znów coś przespałem ...
    AR

  • 8. Data: 2003-12-13 18:26:57
    Od: Bischoop <B...@k...russia>

    Liscie opadly i Andrzej R. wygrazmolil(a):

    > Re : Jeśli to policjantka - to weź kwiatka. A swoją drogą to zapewne
    > ostatniej nocy znowelizowano KPK ? Cholera, znów coś przespałem ...
    > AR

    Hehe to gliniarz, ogolnie zatuszowac sprawy to sie chyba nie da, bo np.:
    mialem Corel Drawa, i przez ten telefon mi mowil ze przedstawiciele firm
    uznali ze kopie programow sa pirackie.

    W sumie rzeczy ktos mial dobry pomysl: znalazlem na smietniku na murku i
    chcialem zobaczyc co to jest, a tak na codzien panowie popieram Open
    Source.

  • 9. Data: 2003-12-14 12:12:55
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

> [...]

    > Hehe to gliniarz, ogolnie zatuszowac sprawy to sie chyba nie da, bo np.:
    > mialem Corel Drawa, i przez ten telefon mi mowil ze przedstawiciele firm

    Sorki, ale czegos tu nie rozumiem. To przedstawiciele firm moga tak sobie
    decydowac, co jest piratem a co nie? A jak wejdzie ktos z microsoftu, wezmie
    do reki oryginala windy i powie "przeciez to jest pirat" to co? Od razu
    kusisz sie tlumaczyc skad to masz?