  • 1. Data: 2003-12-12 11:33:29
    Temat: znak towarowy
    Od: "dd" <a...@a...com.pl>

    Mam takie pytanie:
    Mam działalność gospodarczą o nazwie (powiedzmy) "JK Jan Kowalski" i stronę
    www.jk.com.pl
    - zajmuję się reklamą. Zwróciła się do mnie firma z zupełnie innej branży, z
    innego miasta o nazwie JK. Kubicki S.A.
    poprzez swoją kancelarię prawniczą, żebym zaprzestał używać nazwy JK.
    ponieważ oni mają swoją nazwę
    opatentowaną! Chodzi im tak naprawdę o domenę, bo najpierw zwrócili się do
    mnie telefonicznie z prośbą o jej odsprzedanie ale odmówiłem. Jak to jest w
    przypadku patentu i nazwy firmy? Czy można zastrzec nazwę na wszystkie
    branże?

    Darek