  • 31. Data: 2003-12-13 11:34:11
    Temat: Re: Dane osobowe.
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." napisał w wiadomości news:brevg2.r4.1@p.i.k.i...

    > Waż kolego słowa gdyż "Dialog", a właściwie admini
    > są *bardzo czuli* na skargi na użytkowników tego
    > łącza.

    Wiem bo ich znam.
    A wlasciwie dlaczego ja mam wazyc slowa skoro ty nie wazysz? Lepszy jestes?
    śli nie zmienisz swego podejścia do tematu

    > to poproszę Twego providera aby poinstruował Cię
    > jak należy zachowywać się w internecie.

    A on mnie poinstruuje. I co dalej? ;D

    > 1. Nie pisz postów z przestawionym zegarem systemowym.

    Czy do ciebie nie dociera, ze ja NIE WIEDZIALEM przedtem ze cos mi sie
    przestawilo?!?!?!?!?!?!?!?

    > 2. Nie cytuj całych postów (nawet kilku) i pozostawiaj tylko
    > niezbędne_przycięte cytaty.

    A niby co ja robie?

    > 3. Skonfiguruj czytnik - http://tinyurl.com/p5nb

    A co tam jest takiego, czego ja nie mam?

  • 32. Data: 2003-12-13 11:57:15
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl> napisał w
    wiadomości news:bret74$3n6$1@absinth.dialog.net.pl

    > A ja wam zazucam zie NAWET NIE WYSILILISCIE SIE zeby mnie zapytac czy
    > czasami cos mi sie ei zepsulo. tylko OD RAZU ,mnie oskarzacie. Tak
    > trudno to pojac? Zreszta tego wymagaly by podstawy kultury. Przyszlo ci
    > do glowy, ze jesli RZECZYWISCIE cos mi sie poprzestawialo, to takie
    > oskarzenia po prostu sa krzywdzace?

    Nic Ci się nie przestawiło. Pierwszy post napisałeś:
    news:brc4cb$ra2$1@absinth.dialog.net.pl 13.12.2003 11:13
    i następne już z dobrą datą
    news:br9gb0$ebg$1@absinth.dialog.net.pl 12.12.2003 11:19
    news:br9gh3$ii0$1@absinth.dialog.net.pl 12.12.2003 11:22
    news:br9gkd$kjl$1@absinth.dialog.net.pl 12.12.2003 11:24
    news:brcav2$m0v$1@absinth.dialog.net.pl 12.12.2003 13:05
    itd.
    Mój post z korektą czasu był o 13:16 więc o tej godzinie mogłeś
    się, całkowicie do tej pory nieświadomy, dowiedzieć o złym
    czasie swych postów, a Ty jednak już wszyskie następne posty
    masz poprawne, o dziwo!?

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    (...) przy nietrzeźwej znaleziono trzeźwe niemowle.

  • 33. Data: 2003-12-13 12:06:11
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl> napisał w
    wiadomości news:bretg9$4mq$1@absinth.dialog.net.pl

    > Wiem bo ich znam.
    > A wlasciwie dlaczego ja mam wazyc slowa skoro ty nie wazysz? Lepszy
    > jestes? śli nie zmienisz swego podejścia do tematu

    Nasza sytuacja różni się tym, że to Ty łamiesz
    zasady, a ja nazywam to po imieniu. (tylko!)
    Ty zaś używasz inwektyw pod moim adresem.

    > A on mnie poinstruuje. I co dalej? ;D

    Nie wiem. To zależy od tego jak zareagujesz na "sugestie"
    Pana Admina na ewentualne odcięcie dostępu do sieci w
    razie powtarzających się *uzasadnionych skarg*

    > A co tam jest takiego, czego ja nie mam?

    Nie masz deklaracji kodowania i gdy będziesz cytował
    post ze złym kodowaniem wyjdzą "krzaki".

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Śmierć - to kres mych poszukiwań.

  • 34. Data: 2003-12-13 12:24:48
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > się, całkowicie do tej pory nieświadomy, dowiedzieć o złym
    > czasie swych postów, a Ty jednak już wszyskie następne posty

    Nie o dziwo.
    Juz PO tamtym poscie sam do zony powiedzialem, ze ja chyba niedzisiejszy
    jestem, bo jest 13-sty, a mi sie wydawalo, ze dopiero 11 albo 12. No i sie
    okazalo, ze byl 12. Od tamtej pory PRZED kazdym postem sprawdzam czy jest
    poprzestawiane. I kilka razy BYLO przestawione wiec poprawilem.
    Nie dosc, ze mam chyba plyte glowna do wymiany, a to oznacza wywalenie co
    najmniej 300zl w bloto, to jeszcze zupelnie nieslusznie mnie oskarzyles o
    oszustwo. Chmm.. To jest grupa prawnicza, prawda? wiec mam pytanie... Czy to
    moze byc podstawa do wytoczenia sprawy o znieslawienie?
    Nie boj sie. Zartowalem. Ja w przeciwienstwie do co niektorych nie robie
    widel z igly.
    A juz calkowicie na marginesie - jestem zapisany na wiele (BARDZO WIELE)
    grup newsowych, list mailowych i forow dyskusyjnych. Kilka sam prowadze jako
    admin. Na wielu z nich sie zdazalo, ze ktos przyslal posta ze zmieniona
    data. Wiesz, jaka byla reakcja? Zawsze? Po prostu KULTURALNA. Ktos zwrocil
    delikwentowi uwage, delikwent poprawil ustawienia. I na tym sie sprawa
    konczyla.
    Nie bylo nigdy oskarzen o cwaniactwo itd...
    Teraz juz na prawde wiem, dlaczego w polskich sadach sprawy sie ciagna
    latami.
    Zeszta patrzac na speckomisje rywinowska tez mozna zobaczyc takie czepianie
    sie bzdur. To chyba przypadlosc polskiego prawa :)

  • 35. Data: 2003-12-13 12:36:13
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." napisał:

    > Nasza sytuacja różni się tym, że to Ty łamiesz
    > zasady, a ja nazywam to po imieniu. (tylko!)
    > Ty zaś używasz inwektyw pod moim adresem.

    No racja. Nazwanie mnie BEZ PODSTAW cwaniakiem, czyli defacto oskarzenie o
    oszustwo nie jest inwektywa.
    Przepraszam.

    > Nie wiem. To zależy od tego jak zareagujesz na "sugestie"
    > Pana Admina na ewentualne odcięcie dostępu do sieci w
    > razie powtarzających się *uzasadnionych skarg*

    To ja ci powiem jak zareaguje. Bo wiem. Tylko musisz sobie uswiadomic
    sytuacje. Dialog jest firma nastawiona na zysk, ktory jest sto razy
    wazniejszy od grup newsowych. I jak admin mi odetnie siec (za ktora sporo
    place), a ja sie pozniej przeniose na przyklad do telekomuny (kosztuje to
    1zl+vat i trwa jeden dzien), i opisze sytuacje w liscie do dyrekcji Dialogu,
    to takiemu adminowi ciezko bedzie sie wytlumaczyc, dlaczego w wyniku jego
    dzialan Dialog traci klientow. Mysle, ze ciezko mu nawet bedzie prace
    utrzymac. W Walbrzychu kiedys z powodu jednej kobiety wylali na pysk caly
    personel. Poczawszy od zwyklych monterow a na dyrektorach konczac.
    A na marginesie mysle, ze kazdy NORMALNY sad przyznal by mi racje, wiec
    okreslenie *uzasadnione skargi* nie jest w tym przypadku takie oczywiste.

    No sorry. Bede to wycinal.

    > Nie masz deklaracji kodowania i gdy będziesz cytował
    > post ze złym kodowaniem wyjdzą "krzaki".

    Hmmm.. Sprawdzilem. mam ustawione na ISO "Europa srodkowa", czyli ISO
    8859-2, a wiec prawidlowo.

  • 36. Data: 2003-12-13 14:44:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 13 Dec 2003, Leszek wrote:
    [...]
    >+ Ty najświeższe posty masz na dole???

    Tak :) Wyobraź sobie że wiek temu :) przyzwyczaiłem się z powodów
    różnych korzystać z list dyskusyjnych, a newsy traktuję jako ich
    substytut. I wygodnie mi czytać w formacie "mailopodobnym" :),
    ew sortowania po wątkach nie licząc (ale wewnątrz wątku "po kolei").

    >+ Zresztą nieważne.

    :)

    >+ "Cfaniactwo" trza piętnować.

    Niezaprzeczalnie. Niemniej to nie *musi* być zamierzona akcja :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 37. Data: 2003-12-13 14:57:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 13 Dec 2003, Andrzej_K. wrote:

    >+ Użytkownik "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl> [...]
    >+ > Nawiasem mowiac dzis znow mialem przestawiona date. Musze sprawdzic czy
    >+ > mi sie bateria na plycie glownej nie wylala.

    Nie przesadzaj: dobra bateria (a pewnie masz "oryginalną" ?) tak
    szybko nie wycieknie (szkoda by płyty było :>). Ale wymienić
    wypada (5..6 zł taka "w miarę firmowa", nim kupisz "na targu"
    to się lepiej zastanów).

    >+ Jeśli nie otwierasz nowego wątka to czas wysłania
    >+ posta nie ma na nic wpływu.

    ...nie licząc grupowiczów którzy cię komentują ;) (myślisz że
    nikt nie ma sortowania po dacie ? :)) - sam sprawdziłem
    niechcący na .podatki :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 38. Data: 2003-12-13 14:59:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 13 Dec 2003, Andrzej_K. wrote:
    [...do Ajgora...]
    >+ Nic Ci się nie przestawiło. Pierwszy post napisałeś:
    >+ news:brc4cb$ra2$1@absinth.dialog.net.pl 13.12.2003 11:13
    >+ i następne już z dobrą datą

    Andrzeju, uwierz że czasem nawet największy lamer zauważy że ma nie
    tę datę. Nawet bez czyjegoś wytykania palcem ;), tak np. po
    paru godzinach pracy, "bez powodu" :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 39. Data: 2003-12-13 15:21:47
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    wiadomości
    tezjan.zabrze.pl

    > [.....................]
    >
    > ...nie licząc grupowiczów którzy cię komentują ;) (myślisz że
    > nikt nie ma sortowania po dacie ? :)) - sam sprawdziłem
    > niechcący na .podatki :)

    Taki post będzie na TOP'ie danego wątka, ale sam *wątek*
    nie będzie na TOP'ie listy wątków. Niby drobna rzecz, a tak
    cieszy. :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Kiedy wszystko inne zawiedzie, przeczytaj instrukcję."

  • 40. Data: 2003-12-13 21:00:17
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    wiadomości
    tezjan.zabrze.pl...

    > Andrzeju, uwierz że czasem nawet największy lamer zauważy że ma nie
    > tę datę. Nawet bez czyjegoś wytykania palcem ;), tak np. po
    > paru godzinach pracy, "bez powodu" :)

    Ale jak mówił tow.Dzierżyński lepiej 10 niewinnych rozstrzelać niż
    puścić jednego wroga ludu;)))

    Pozdr
    Leszek