  • 21. Data: 2009-09-02 23:21:47
    Temat: Re: Czym jest flaga ?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    f...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

    > Proste : pwn.pl
    >
    > maszt
    > 1. &#171;wysoki słup służący do wywieszania flag, umieszczania urządzeń
    > sygnalizacyjnych, oświetleniowych itp.&#187;

    No to mamy rekurencje.

    Flaga to tkanina na maszcie, a maszt to słup z flagą.

    Więc mając tkaninę na słupie, z punktu widzenia logiki nie jest
    oznaczone czy mamy do czynienia z flagą na maszcie, czy tylko tkaniną na
    słupie.

    Chyba czas iść spać :)

  • 22. Data: 2009-09-03 12:36:11
    Od: "pt" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik <f...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > No a teraz test na spostrzegawczość : ile flag RP widzicie na tej stronie
    > :
    >
    > http://www.sportimus.pl/flagi?gclid=CLatnMuU05wCFUF_
    3godT2LMIQ

    > :-)
    >
    > --
    > http://www.gazeta.pl/usenet/

    Chyba jednak jedna ;-)
    Chorągiewka mini - godło jest co prawda na czerwonym tle, ale ustawa nic o
    tle nie mówi?
    Pozdrawiam
    PawelT

  • 23. Data: 2009-09-03 17:37:42
    Od: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    pt <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Chorągiewka mini - godło jest co prawda na czerwonym tle, ale ustawa nic o
    > tle nie mówi?
    > Pozdrawiam
    > PawelT

    Godło powinno być na czerwonym tle :-) Taki jest wzór w załączniku do ustawy.
    Ale jakbyś powiększył obrazek tego czegoś :-), to zobaczyłbyś napis POLSKA nad
    godłem. A to już nie pasuje do definicji - jest nadmiarowe w stosunku do ustawy.

  • 24. Data: 2009-09-03 20:23:32
    Od: "pt" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > nad
    > godłem. A to już nie pasuje do definicji - jest nadmiarowe w stosunku do

    No faktycznie :-)
    PawelT