  • 1. Data: 2009-09-02 06:29:55
    Temat: Handel artykułami stomatologicznymi i protetycznymi
    Od: Buster <r...@w...p.lodz.pl>

    Witam.
    Mam następujące pytanko. Czy gdybym chciał zacząć handlować artykułami
    stomatologicznymi i protetycznymi (narzędzia, sprzęt, wypełniacze etc.),
    to czy muszę starać się o jakieś dodatkowe zezwolenia z NFZ lub
    Ministerstwa Zdrowia??

    --
    Pozdrowienia
    Radek Dobrowolski

  • 2. Data: 2009-09-02 22:51:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Buster" <r...@w...p.lodz.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > stomatologicznymi i protetycznymi (narzędzia, sprzęt, wypełniacze etc.),
    > to czy muszę starać się o jakieś dodatkowe zezwolenia z NFZ lub

    Zapytaj w Inspekcji Farmaceutycznej, bo niektóre z tych artykułów są
    farmaceutykami i musisz spełniać warunki jak dla aptek.