  • 11. Data: 2009-09-02 14:43:57
    Temat: Re: Czym jest flaga ?
    Od: "lukeg" <n...@n...com>

    news:h7lv0n$6ik$1@news.onet.pl...

    > Ustawa nie może implikować znaczenia danego słowa w życiu codziennym.
    > Bardziej zastanawia mnie fakt, czy można spalić/podetrzeć się "flagą",
    > która nie jest flagą wedle ustawy, czyli nie posiada masztu.

    Można by ostatecznie potraktować to jako usiłowanie nieudolne.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2009-09-02 14:44:10
    Od: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Ustawa nie może implikować znaczenia danego słowa w życiu codziennym.

    Ale potoczne znaczenia danego słowa w życiu codziennym, pomimo niezgodności ze
    znaczeniem ustawowym, nie może implikować odpowiedzialności karnej :-)

    Nawet pwn okresla flagę tak :

    "flaga &#171;przymocowany do drzewca kawałek tkaniny określonej formy i
    barwy&#187;"

  • 13. Data: 2009-09-02 14:47:29
    Od: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    No a teraz test na spostrzegawczość : ile flag RP widzicie na tej stronie :

    http://www.sportimus.pl/flagi?gclid=CLatnMuU05wCFUF_
    3godT2LMIQ

    :-)

  • 14. Data: 2009-09-02 16:05:37
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    napisal:
    > No a teraz test na spostrzegawczość : ile flag RP widzicie na tej stronie :
    > http://www.sportimus.pl/flagi?gclid=CLatnMuU05wCFUF_
    3godT2LMIQ

    Jedna.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 15. Data: 2009-09-02 17:00:30
    Od: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jacek_P <L...@c...edu.pl> napisał(a):

    > tronie :=20
    F_3godT2LMIQ

    > Jedna.
    > --=20
    > Pozdrawiam,
    >
    > Jacek

    Gdyby można się było pomylić o 1, to byś zaliczył :-)

  • 16. Data: 2009-09-02 17:02:06
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    napisal:
    > No a teraz test na spostrzegawczość : ile flag RP widzicie na tej stronie :
    > http://www.sportimus.pl/flagi?gclid=CLatnMuU05wCFUF_
    3godT2LMIQ

    Twierdzisz, ze zero? A co masz przeciwko tej
    http://www.sportimus.pl/flaga-polska-bandera-90x60cm
    ?
    A jezeli twierdzisz, ze dwie, to ktora jest ta druga?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 17. Data: 2009-09-02 17:17:43
    Od: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jacek_P <L...@c...edu.pl> napisał(a):

> [...]
    > a-polska-bandera-90x60cm?
    > A jezeli twierdzisz, ze dwie, to ktora jest ta druga?

    Nie przeczytałeś wątku od początku :-) Ustawowa definicja jest taka, że :
    1) Aby flaga była flagą, kawałek tkaniny musi wisieć na maszcie (więc brak
    masztu w produkcie eliminuje Twój wybór)
    2) by flaga była flagą, zawieszony kawałek musi być z tkaniny (a nie z 100%
    poliesteru - tworzywa sztucznego).

    Również pozdrawiam

  • 18. Data: 2009-09-02 18:22:33
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    napisal:
    > 1) Aby flaga była flagą, kawałek tkaniny musi wisieć na maszcie (więc brak
    > masztu w produkcie eliminuje Twój wybór)

    Tu OK.

    > 2) by flaga była flagą, zawieszony kawałek musi być z tkaniny (a nie z 100%
    > poliesteru - tworzywa sztucznego).

    Tu sprzeciw. Tkanina nie musi byc z wlokna roslinnego lub siersci zwierzecej.
    Moze byc tkanina z nici poliestrowej, natomiast wykluczona jest FOLIA poliestrowa.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 19. Data: 2009-09-02 18:36:33
    Od: "Szerr" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    <f...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Czyli, reasumując, nie można zbezcześcić flagi RP, wsadzając białoczerwony
    > kawałek papieru, nawet na patyku, w g.... ?

    A czy patyk nie jest małym masztem? ;)

  • 20. Data: 2009-09-02 19:20:48
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Szerr" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > A czy patyk nie jest małym masztem? ;)

    Nawet jeżeli, to papier nie jest tkaniną.
    :-)

    Piotr