  • 1. Data: 2009-09-01 19:45:48
    Temat: Re: dentysta i odzyskanie pieniędzy
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Papa Smerf pisze:
    > jak obciążyć dentystę partacza, kosztami "poprawki" zęba u innego dentysty?
    >
    > przydało by się jeszcze jakeiś odszkodowanko, pokrycie kosztuf
    > prawniczych, straty moralne i takie tam żeby dać mu nauczkę:O)

    Jebnij mu w zeby najlepiej te ktore ci spierdolil niech poczuje jaki to bol.

  • 2. Data: 2009-09-01 19:46:35
    Temat: dentysta i odzyskanie pieniędzy
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

  • 3. Data: 2009-09-01 21:01:59
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "games" napisał:
    > Jebnij mu w zeby najlepiej te ktore ci spierdolil niech poczuje jaki to
    > bol.

    a jak to mi pokryje koszta? naucz się czytać!:O)

  • 4. Data: 2009-09-01 21:19:42
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "games" <g...@g...home.pl> napisał w wiadomości
    > Papa Smerf pisze:

    > Jebnij mu w zeby najlepiej te ktore ci spierdolil niech poczuje jaki to
    > bol.

    Pewnie jego dentysta jest szczerbaty :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-09-02 05:54:28
    Od: "Konrad" <sokolo1@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:h7k228$71v$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > a jak to mi pokryje koszta? naucz się czytać!:O)

    Niestety ale dobrze ci radzą - bo w praktyce to możesz mu skoczyć.

    Konrad

  • 6. Data: 2009-09-02 14:06:01
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'Papa Smerf'
    Wpis z dnia 01-09-2009:

    > a jak to mi pokryje koszta? naucz się czytać!:O)

    A Ty pisać - kosztuf to Ci raczej nikt nie zwróci.

    --
    TomaSz.

  • 7. Data: 2009-09-02 16:59:30
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Konrad" napisał:
    > Niestety ale dobrze ci radzą - bo w praktyce to możesz mu skoczyć.

    widzisz, ja znam wiele ciekawszys sposobów pozaprawnych skoczenia mu!:O)
    i zapewniem cię że będzie to dal niego bardziej dotkliwe niż zwrot 10razy
    tej kasy, pewnie jak gość będzie nie będzie miły i będzie skakał to tak
    zrobię, ale ja zazwyczaj jestem spokojny człowiek, staram sie drugiemu raz
    dać szansę na poprawienie swojego błędu:!:O)

    wyślę gościowi poleconym żądanie zapłaty za ząb ktury spię... i zobaczę co
    będize:O)

  • 8. Data: 2009-09-02 17:47:29
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Papa Smerf napisał(a):

    > wyślę gościowi poleconym żądanie zapłaty za ząb ktury spię... i zobaczę co
    > będize:O)

    Pierwej poproś kogoś, żeby w tym żądaniu korektę zrobił bo inaczej ów
    Stomatolog może zejść ze śmiechu kiedy w treść spoglądnie i nic nie
    ugrasz ;P

    j.

  • 9. Data: 2009-09-02 20:08:11
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "januszek" napisał:
    > Pierwej poproś kogoś, żeby w tym żądaniu korektę zrobił bo inaczej ów
    > Stomatolog może zejść ze śmiechu kiedy w treść spoglądnie i nic nie
    > ugrasz ;P

    wybacz, ale jakoś całę prawo zawiera całą masę bykuf językowych i logicznych
    że mozna zejść ze śmiechu, a jakoś prafnikuf to nie rusza:O)