eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy wymalowanie "Czas na sąd ostateczny" (na Sejmie) to groźba karalna? › Re: Czy wymalowanie "Czas na sąd ostateczny" (na Sejmie) to groźba karalna?
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy wymalowanie "Czas na sąd ostateczny" (na Sejmie) to groźba
    karalna?
    Date: Fri, 20 Jul 2018 14:20:34 +0200 (CEST)

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Zdaje się, że dostał bezwarunkową karę pozbawienia wolności - o ile o
    > tym samym myślimy.

    -sad-ostateczny-brna-sejmie-interweniowala-policja,2
    65159.html

    > Dla mnie to akurat żadna groźba, choć napisanie tego na budynku powinno
    > by ścigane bardzo surowo z uwagę na szacunek dla tego Urzędu czy nawet
    > po prostu dla Państwa.

    > No ale co to ma wspólnego z wygłupem kilkunastu gówniarzy?

    IMHO To ma znaczenie przy dyskusji jak łatwo ten napis można uznać za
    groźbę karalną albo podżeganie do zabójstwa. _Na szczęście_ ten
    przykład ostatniego oczywistego politycznego zabójstwa w RP3 ma osiem
    lat. IMHO To już nie jest niedawno ale (bardzo) dawno to też nie jest.

    --
    A. Filip