eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy wymalowanie "Czas na sąd ostateczny" (na Sejmie) to groźba karalna? › Re: Czy wymalowanie "Czas na sąd ostateczny" (na Sejmie) to groźba karalna?
  • Data: 2018-07-20 17:25:20
    Temat: Re: Czy wymalowanie "Czas na sąd ostateczny" (na Sejmie) to groźba karalna?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dla mnie to akurat żadna groźba, choć napisanie tego na budynku powinno
    > by ścigane bardzo surowo z uwagę na szacunek dla tego Urzędu czy nawet
    > po prostu dla Państwa.

    Z ciekawości - gdzie jest nakazany szacunek do Państwa? Bo ja na
    przykład żadnego szacunku do obecnego państwa polskiego nie mam. Co
    więcej do większości władz czuję pogardę zamiast szacunku i uważam ich
    za przestępców. Uważam że ich miejsce jest w pierdlu (dla tych którzy
    nie mieli odwagi pełnić funkcji konstytucyjnych i przed TS dla reszty).
    Który paragraf naruszam taką myślozbrodnią?

    Shrek