eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy wymalowanie "Czas na sąd ostateczny" (na Sejmie) to groźba karalna? › Re: Czy wymalowanie "Czas na sąd ostateczny" (teraz na biurach parlamentarzystów) to groźba karalna?
  • Data: 2018-07-22 16:27:36
    Temat: Re: Czy wymalowanie "Czas na sąd ostateczny" (teraz na biurach parlamentarzystów) to groźba karalna?
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-22 o 13:33, A. Filip pisze:

    > https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-czas-na-sad-o
    stateczny-ktos-zdewastowal-biura-parlamentarzys,nId,
    2609863

    To prowokacja. Sami sobie zdewastowali te biura.

    Wytłumacz mi jak to jest. Jeżeli ktoś idzie w marszu faszystów, a potem
    oburza się, że on wcale nie szedł w marszu faszystów, tylko jest zwykłym
    obywatelem "patriotą", a te faszystowskie transparenty i okrzyki, to
    tylko sprawka prowokatorów, to równie dobrze można powiedzieć, że pis
    sam sobie dewastuje biura, żeby mieć pretekst do większego zamordyzmu.

    Dlaczego w przypadku marszów faszystów, to są oczywiste i nic nie
    znaczące "prowokacje", których nie należy ani ścigać, ani karać, a w tym
    przypadku, to oczywisty wandalizm i podnoszenie ręki na legalną władzę,
    i należy ścigać i karać z całą surowością?

    Oczywiście ścigać i karać całą opozycję, a nie faktycznych sprawców,
    czyli pisowskich prowokatorów.

    Żebyś mnie dobrze zrozumiał: nie twierdzę, że pislamiści sami to sobie
    zrobili (ale nie wykluczam...), twierdzę tylko, że pislamiści mają
    głębokie luki w logice swoich podejrzeń i w swoim postępowaniu.

    Pozdrawiam
    Piotr