eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy wymalowanie "Czas na sąd ostateczny" (na Sejmie) to groźba karalna? › Re: Czy wymalowanie "Czas na sąd ostateczny" (na Sejmie) to groźba karalna?
  • Data: 2018-07-20 17:21:23
    Temat: Re: Czy wymalowanie "Czas na sąd ostateczny" (na Sejmie) to groźba karalna?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.07.2018 o 09:36, A. Filip pisze:
    > Jak dla mnie nie trzeba się zbytnio wysilać by zrobić z tego grożenie
    > śmiercią albo podżeganie do zabójstwa.

    Skoro można tłumaczyć, ze 6 nie równa się sześć, że białe nie jest
    białe, można postawić zarzut ofierze pobicia, albo zwalnianie kobiet w
    ciąży tłumaczyć zasadami współżycia społecznego, to pewnie nie ma
    większego problemu, żeby z tego zrobić grozenie śmiercią, podżeganie,
    czy nawet zamach stanu. Kwestia proka i sędziego. Niedługo to nie będzie
    już problem.

    Shrek