eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy wymalowanie "Czas na sąd ostateczny" (na Sejmie) to groźba karalna? › Re: Czy wymalowanie "Czas na sąd ostateczny" (na Sejmie) to groźba karalna?
  • Data: 2018-07-20 14:05:43
    Temat: Re: Czy wymalowanie "Czas na sąd ostateczny" (na Sejmie) to groźba karalna?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20-07-18 o 09:36, A. Filip pisze:
    > Jak dla mnie nie trzeba się zbytnio wysilać by zrobić z tego grożenie
    > śmiercią albo podżeganie do zabójstwa. Dopóki się nie trafi kolejny
    > "zabójczy (były) członek PO" [B] straszliwych kar w dodatku do kar za
    > dewastacje ja się za to nie spodziewam. BTW Czy ABW nie złapała takiego
    > jednego "rodzimego terrorystę" co (ponoć) chciał Sejm wysadzić?

    Zdaje się, że dostał bezwarunkową karę pozbawienia wolności - o ile o
    tym samym myślimy.

    > [A] https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,czas-na
    -sad-ostateczny-brna-sejmie-interweniowala-policja,2
    65159.html

    Dla mnie to akurat żadna groźba, choć napisanie tego na budynku powinno
    by ścigane bardzo surowo z uwagę na szacunek dla tego Urzędu czy nawet
    po prostu dla Państwa.

    > [B] https://pl.wikipedia.org/wiki/Atak_na_biuro_poselski
    e_PiS_w_%C5%81odzi

    No ale co to ma wspólnego z wygłupem kilkunastu gówniarzy?