  • 21. Data: 2003-12-02 16:30:15
    Temat: Re: Czy uda sie odzyskac pieniadze?
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "marcin" <s...@s...friends.id.pl> napisał w wiadomości
    news:bqi8sh$51p$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    Dodatkowo

    > w § 3.3 jest zapewne napisane:
    > Umowa może zostac rozwiązana z zachowaniem jednomiesięcznego okresu
    > wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca.
    >
    > NIe ulega wątpliwości, że żadna ze stron nie ma prawa skrócenia tego
    > okresu wypowiedzenia.
    >
    > Ale - jak dla mnie - nie wynika z tego zakaz wypowiedzenia umowy z
    > zastzeżeniem, że wypowiedzenie jest np. ze skutkiem na dzień
    > 31.12.2003.

    Nie wiem do czego zmierzasz. Sytuacja jest jasna. Masz 14 dni na
    wypowiedzenie. Jesli wypowiadasz to z zachowaniem 1 miesiecznego terminu ze
    skutkiem na koniec miesiaca.

  • 22. Data: 2003-12-02 16:45:45
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik NoMAD napisał:

    > Jesli wypowiadasz to z zachowaniem 1 miesiecznego terminu ze
    > skutkiem na koniec miesiaca.

    zmierzam do wykazania, że możesz wydłużyć okres wypowiedzenia,
    (uzaasdnienie argumentacja a minori ad maius. :-) )

    pozdrawiam

  • 23. Data: 2003-12-02 19:34:47
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    > zmierzam do wykazania, że możesz wydłużyć okres wypowiedzenia,
    > (uzaasdnienie argumentacja a minori ad maius. :-) )

    No to slucham. To moze byc interesujace...
    Nie bardzo kumam jak chcesz wykorzystac to wnioskowanie. W tlum na polski
    brzmi ono: jesli zakazane jest cos mniejszego to tym bardziej zakazane jest
    tez cos wiekszego.

  • 24. Data: 2003-12-03 08:58:24
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik NoMAD napisał: