  • 11. Data: 2003-12-01 18:32:51
    Temat: Re: Czy uda sie odzyskac pieniadze?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Aha, dzwonilem do nich i firma bedzie przesylac aneks do umowy i nowy
    > regulamin.

    Możesz przesłany aneks potraktować jako wypowiedzenie. Czyli przez okres
    wypowiedzenia mają dostarczać na starych zasadach, a potem koniec. Co do
    kosztów instalacji, to można spróbować wywieść, że gdybyś wiedział, że
    takie ograniczenia zostaną wprowadzone, to byś umowy nie zawierał. W
    dalszej konsekwencji działanie dostarczyciela usług staje się
    przestępstwem oszustwa (art. 286 kk). Może się ugną i załatwicie ugodowo
    tę sprawę.

  • 12. Data: 2003-12-01 19:54:19
    Od: "Kwadrat" <k...@g...WYTNIJTO.pl>

    Użytkownik "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl> napisał w wiadomości
    > Od kiedy masz podpisana umowe?

    23 miesiace :(

  • 13. Data: 2003-12-01 20:45:22
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "Kwadrat" <k...@g...WYTNIJTO.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl> napisał w wiadomości
    >
    > 23 miesiace :(

    No wlasnie... :-(

  • 14. Data: 2003-12-02 09:00:20
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik NoMAD napisał:

    > A skad to wywnioskowales?...

    ogólne przepisy o zobowiązaniach umownych

    pozdrawiam

  • 15. Data: 2003-12-02 09:17:44
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "marcin" <s...@s...friends.id.pl> napisał w wiadomości

    > ogólne przepisy o zobowiązaniach umownych

    Jak bardzo ogolne?...

  • 16. Data: 2003-12-02 09:37:51
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik NoMAD napisał:

    > Jak bardzo ogolne?...

    a gdzie w prawie cywilnym jest zakaz wypowiadania umów z rocznym okresem
    wypowiedzenia?

  • 17. Data: 2003-12-02 09:45:19
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    > a gdzie w prawie cywilnym jest zakaz wypowiadania umów z rocznym okresem
    > wypowiedzenia?

    Takim ograniczeniem jest wola stron umowy. A ta chyba czytales w poscie
    autora? (oprocz rowniez podanego przez autora postu regulaminu na ktorym
    oparles swoja argumentacje...)

  • 18. Data: 2003-12-02 09:57:37
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik NoMAD napisał:

    > Takim ograniczeniem jest wola stron umowy. A ta chyba czytales w poscie
    > autora? (oprocz rowniez podanego przez autora postu regulaminu na ktorym
    > oparles swoja argumentacje...)

    w którym miejscu, bo jakoś nie mogę znaleźć

  • 19. Data: 2003-12-02 13:47:52
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    > w którym miejscu, bo jakoś nie mogę znaleźć

    Drugi post autora (odpowiedz na twoj)

    Wedlug oznaczenia autora: par.3 p.3. A polecam jeszcze par.3 p.2. Dodatkowo
    dorzuce jeszcze 365(1) KC.

  • 20. Data: 2003-12-02 14:48:52
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik NoMAD napisał:

    > Wedlug oznaczenia autora: par.3 p.3. A polecam jeszcze par.3 p.2. Dodatkowo
    > dorzuce jeszcze 365(1) KC.

    w § 3.3 jest zapewne napisane:
    Umowa może zostac rozwiązana z zachowaniem jednomiesięcznego okresu
    wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca.

    NIe ulega wątpliwości, że żadna ze stron nie ma prawa skrócenia tego
    okresu wypowiedzenia.

    Ale - jak dla mnie - nie wynika z tego zakaz wypowiedzenia umowy z
    zastzeżeniem, że wypowiedzenie jest np. ze skutkiem na dzień
    31.12.2003.

    pozdrawiam

    marcin