  • 11. Data: 2014-08-07 09:36:15
    Temat: Re: Czy trzeba płacić
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 06 Aug 2014 20:19:42 +0200
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Umowę zawiera się nie przez podanie danych, tylko przez kliknięcie
    > zgadzając się na jej warunki.

    Też, ale jak dowiodą że to on kliknął?

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 12. Data: 2014-08-07 10:19:38
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2014-08-07 08:03:32 +0200, n...@t...net.pl said:

    > Moim zdaniem to było tylko zapytanie o cenę oferty.

    Tak przetłumaczyłeś to, co stoi na stronie?
    Sam?

    --
    Bydlę

  • 13. Data: 2014-08-07 10:24:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-08-07 09:36, szerszen pisze:

    > Też, ale jak dowiodą że to on kliknął?

    A jaki to ma związek? Dowiodą, albo nie dowiodą.

    Czy jak ktoś się pyta, czy ma płacić za weksel, to też twierdzisz, że
    nie, bo "jak dowiodą, że to on podpisał"?

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2014-08-07 12:44:58
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 07 Aug 2014 10:24:37 +0200
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > A jaki to ma związek? Dowiodą, albo nie dowiodą.

    Zasadniczy, bo umowa jakakolwiek nie jest, następuję pomiędzy konkretnymi stronami, a
    nie pomiedzy przypadkowymi, całkowicie nieświadomymi faktu jej zawarcia.

    > Czy jak ktoś się pyta, czy ma płacić za weksel, to też twierdzisz, że
    > nie, bo "jak dowiodą, że to on podpisał"?

    Ale oczywiście widzisz różnicę pomiędzy własnoręcznym świadomym podpisem, a
    anonimowym kliknięciem myszką?

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 15. Data: 2014-08-07 12:53:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-08-07 12:44, szerszen pisze:

    > Zasadniczy, bo umowa jakakolwiek nie jest, następuję pomiędzy konkretnymi stronami,
    a nie pomiedzy przypadkowymi, całkowicie nieświadomymi faktu jej zawarcia.

    Będzie sprawa sądowa, pozwany będzie mógł dowodzić, że nie miał
    świadomości przy zawieraniu umowy.

    > Ale oczywiście widzisz różnicę pomiędzy własnoręcznym świadomym podpisem, a
    anonimowym kliknięciem myszką?

    Co to jest "anonimowe kliknięcie myszką"? I czym się różni od
    "anonimowego podpisu"?

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2014-08-07 12:53:45
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > Ale oczywiście widzisz różnicę pomiędzy własnoręcznym świadomym podpisem, a

    Tym bardziej, że nie ma za bardzo jak udowodnić, że kliknął myszką.... A
    przynajmniej nie tak łatwo tego dowieźć..

    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl

  • 17. Data: 2014-08-07 15:01:40
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 07 Aug 2014 12:53:36 +0200
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Co to jest "anonimowe kliknięcie myszką"? I czym się różni od
    > "anonimowego podpisu"?

    Takie, że jak napisałem mógł te dane wpisac ktokolwiek. Dane które tam trzeba było
    zamieścić, z tego co zainteresowany pisze, są ogólnodostępne, Twój "dowcipny znajomy"
    też mógł wpisać tam Twoje dane i co? Będziesz się tłumaczył w sądzie, bo ktoś miał
    fantazję?

    Nie wiem jednak co to ten anonimowy podpis. Podpis na wekslu nie jest anonimowy,
    składasz go własnoręcznie.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 18. Data: 2014-08-07 15:19:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 6 Aug 2014, n...@t...net.pl wrote:

    > Umowa zostaje zawarta po wniesieniu opłaty

    Jakby to powiedzieć... jak jedna strona zapłaciła, a druga
    wyświaczyła usługę, to umowy już nie ma :> Została ZREALIZOWANA.
    Umowa, to jest spis na wrunków na które się UMAWIASZ, i robisz
    to PRZED wykonaniem umowy. Na przykład przed zapłatą.
    Owszem, spisanie warunków umowy post factum zabronione nie jest,
    ale to już nie jest umowa.

    pzdr, Gotfryd

  • 19. Data: 2014-08-07 22:43:35
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-08-06 16:27, Użytkownik poszukiwacz napisał:

    > 1. Internet masz na abonament?
    > Mogą dojść po adresie IP do umowy o dostęp do internetu zawartej przez
    > Ciebie lub przez kogoś mieszkającego pod tym adresem (ojciec, brat,
    > teściowa)?

    Ale to najpierw trzeba ustalić czy to ojciec, brat czy teściowa.

    > 2. Czy masz dysk zaszyfrowany TrueCrypt?

    Nikt nie będzie sprawdzał dysku w sprawie o kilkaset euro.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2014-08-07 23:38:47
    Od: d...@g...com

    użytkownik leszek napisał:
    > na stronie niemieckiego biura turystycznego
    > nie znam niemieckiego a biuro nie ma strony po angielsku

    Jak znalazles ogloszenie na niemieckiej stronie, nie znajac niemieckiego?

    Jak byles tak sprytny aby na niemieckiej stronie zalogowac sie i zamowic papiery,
    powinienes tez byc rownie sprytny aby wysilic sie i przeczytac co ci przyslali.