  • 1. Data: 2014-08-04 16:03:52
    Temat: MOPS kryteria dochodowe
    Od: jeszjeza <j...@p...fm>

    Proszę o poradę, gdyż nie znalazłem nigdzie odpowiedzi na moje pytanie,
    jak MOPS policzy kryterium dochodowe w moim przypadku. Sytuacja tak się
    ułożyła, że jestem obecnie osobą bezrobotną, bez żadnych źródeł dochodu
    i mimo 28 lat na karku, wciąż mieszkam u rodziców, w ich mieszkaniu
    własnościowych, rodzice są na emeryturze. Jak więc podzielić dochód?
    Kryterium MOPS 456zł na osobę w gospodarstwie domowym, czy ja z
    rodzicami zostanę podliczony wspólnie? W takim razie nie mam szans na
    żadną pomoc z MOPS, gdyż mimo niskich emerytur rodziców, to i tak
    spokojnie tę kwotę przekraczamy. A gdyby mnie osobno liczono, to mój
    aktualny dochód to 0zł, więc się łapie?
    To co mam zrobić, skąd uzyskać ubezpieczenie zdrowotne i jakąś pomoc? W
    Urzędzie Pracy mam chwilowo karencję.

  • 2. Data: 2014-08-04 17:42:24
    Temat: Re: MOPS kryteria dochodowe
    Od: poszukiwacz <o...@g...com>

    Zamelduj się na pobyt stały pod takim adresem gdzie nie są
    zameldowane inne osoby i weź zaświadczeine z urzedu miasta/gminy
    że pod tym adresem jesteś zameldowany na pobyt wyłącznie ty sam
    jedyny (jakież to smutne prawda?) i wtedy dochód 0/1 = 0.