  • 21. Data: 2014-08-07 23:45:43
    Temat: Re: Czy trzeba płacić
    Od: d...@g...com

    W dniu czwartek, 7 sierpnia 2014 09:36:15 UTC+2 użytkownik szerszen napisał:

    > Też, ale jak dowiodą że to on kliknął?

    Z tym akurat problemu nie bedzie, gosc ktory zalozyl pierwsza firme windykacyjna,
    uczyl sie u niemca i zaadoptowal ich pomysly na tutejsze podworko. A z niemcami ma
    najlepsze kontakty.

    Przypadkowo kliknal myszka i przypadkowo odebral koperte zaadresowana na swoje
    nazwisko, w sadzie to sie chyba nazywa skuteczne doreczenie.

  • 22. Data: 2014-08-08 08:17:45
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-08-07 23:45, d...@g...com pisze:

> [...]
    >

    > Przypadkowo kliknal myszka i przypadkowo odebral koperte zaadresowana na swoje
    nazwisko, w sadzie to sie chyba nazywa skuteczne doreczenie.

    Czyli wystarczy, że w bazę wstawię sobie rekord, że kliknął i juz mam
    dowód? Chyba wątpliwy dowód, choć fakt - sądy są dziwne i różne rzeczy
    mogą uznać...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 23. Data: 2014-08-08 08:33:53
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 7 Aug 2014 14:45:43 -0700 (PDT)
    d...@g...com wrote:

    > Przypadkowo kliknal myszka i przypadkowo odebral koperte zaadresowana na swoje
    nazwisko, w sadzie to sie chyba nazywa skuteczne doreczenie.

    Czyli co, będąc Twoim sąsiadem, wpisuje Twoje dane, Ty dostajesz do skrzynki list po
    niemiecku, traktujesz go jak kolejny spam, a potem tłumaczysz się w sądzie i
    kombinujesz jak uniknąć komornika? ;)
    Super zabawa.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 24. Data: 2014-08-08 09:06:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.08.2014 08:33, szerszen pisze:

    > Czyli co, będąc Twoim sąsiadem, wpisuje Twoje dane, Ty dostajesz

    W sumie nawet nie musisz być sąsiadem...

    PS: zawijaj wiersze...

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić